Supporttekniker / IT-support / IT-tekniker

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2021-06-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker / IT-support / IT-tekniker" (publicerad 2022-09-29) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-06-21

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Provectum.

Om företaget
Provectum startade 1994 och har i över 25 år hjälpt såväl små som stora bolag med olika IT-lösningar. Företaget är en personlig IT-leverantör och erbjuder både drift och support men även hård- och mjukvara till sina kunder. De är återförsäljare av bl.a. Apple, HP, Lenovo, Microsoft, Adobe, Google mm. Provectum består av fyra personer och vill nu utöka med en ytterligare supporttekniker. Hos Provectum får du arbeta i ett familjärt företag med stora möjligheter att utvecklas.


Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker hos Provectum arbetar du i en bred roll innehållande varierande arbetsuppgifter. Du arbetar både på företagets kontor och direkt ute hos kund för att supportera både slutanvändare och IT-avdelningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar installationer och felsökning av datorer, servrar, nätverk, VPN, Office 365, Hyper-V och IT-säkerhet. Du arbetar med både PC och Mac. Som supporttekniker hos Provectum arbetar du med erfarna kollegor och blir snabbt bred och duktig inom IT.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare arbetslivserfarenhet inom IT, service, drift, felsökning eller support av datorer
• Intresse för IT och teknik
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

För att trivas i rollen ser vi att du är serviceorienterad och har ett stort intresse för IT och teknik. Du är analytiskt lagd och gillar att lösa olika IT-relaterade problem. Vi ser att du är självgående och sätter ett stort värde i att leverera kvalitativ support till kunderna. Då du arbetar både från kontoret och ute hos kund är det av vikt att du trivs i sociala sammanhang och är trygg i din kommunikativa förmåga.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, supportekniker, IT-tekniker, helpdesk, support, IT, teknisk support, onsitetekniker, tekniker

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5823126

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: