Supporttekniker inom nätverk till expansivt telekombolag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-11-28FöretagetVår kund är en internationell mobiloperatör med över 17 miljoner kunder i nio länder. Företaget erbjuder tjänster som effektiviserar kommunikation mellan människor och maskiner inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, innehållstjänster samt globala IoT-lösningar. Deras kultur och arbetssätt präglas av entreprenörskap, öppenhet och prestigelöshet med en hög kundnöjdhet som största fokus och övergripande mål.
De söker nu en Supporttekniker till Tech Support Networking Solutions som ansvarar för LAN/WLAN-tjänster gentemot deras företagskunder. Företaget erbjuder stora utvecklingsmöjligheter där dina intressen och mål beaktas.
Dina arbetsuppgifterDu kommer tillsammans med ett team ansvara för teknisk support och incidenthantering av företagets LAN/WLAN-tjänster, ett snabbt växande produktområde. Via ett ärendehanteringssystem tar du emot ärenden från företagskunder och ansvarar för att felsöka och utforma helhetslösningar som tillgodoser kundens behov samt att hålla kunden informerad under arbetets fortskridande. Rollen innebär även en tät kontakt med underleverantörer, fälttekniker och andra interna avdelningar och de tekniska ärendena du hanterar är av olika svårighetsgrad och omfattning.
Rollen ställer krav på både dina tekniska samt kommunikativa färdigheter. Du ingår i ett team om åtta personer med god sammanhållning som har ett nära samarbete och hög grad av kompetensutbyte.
Kvalifikationer• Relevant eftergymnasial utbildning och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper inom datornätverk, OSI-modellen, TCP/IP, LAN samt WAN
• Kunskaper inom Cisco/CCNA-certifiering ses som starkt meriterande
• Du talar svenska såväl engelska obehindrat
Vi tror att du som söker trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och självständigt driva ditt arbete framåt. Att agera problemlösande ser du som motiverande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera en kundanpassad och effektiv lösning. Vidare ser du ett värde i att arbeta i team tillsammans med kollegor och dela med dig av dina kunskaper.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Supporttekniker, systemtekniker, systemspecialist, nätverk, support, teknisk support, telekom, teknik, routing, switching, Cisco, CCNA, LAN, WAN, WIFI, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4481827
Observera att sista ansökningsdag har passerat.