Supporttekniker inom Mobil till Tele2
Hero AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2012-06-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker inom Mobil till Tele2" (publicerad 2012-11-30) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Möjlighet för dig som vill hamna i ett spännande och dynamiskt bolag
Publiceringsdatum2012-06-21FöretagetTele2 är en stor telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Bolaget erbjuder tjänster och produkter som mobil, bredband, fast telefoni, kabel-tv och andra innehållstjänster. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den tekniska kundserviceavdelningen på mobilsidan med en teknisk intresserad person.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra den avdelning som hanterar tekniska ärenden kring mobila nätet. Man arbetar främst mot kundernas kontaktpersoner och stora företagskunder, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Gruppen arbetar med teknisk support, felanmälningar, driftstörningar, m.m. Ärendena kan röra allt kring mobila nätet, SMS, Voice och växelsystem. Man hanterar både kortare ärenden och ärenden av längre utredningar. Du har också hand om hantering, bevakning, återkoppling utifrån givna ramar. Du kommer att jobba i ett antal olika system och kommer till en början att ha stöd och introduktion inom dessa.
Möjligheter
Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får mycket introduktion i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens.
KvalifikationerVi söker dig som är stresstålig och noggrann i ditt arbete. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god teknisk kännedom och intresse för telekom. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice inom telekombranschen. Du har god teknisk vana och har lätt att lära dig nya system.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid och under kontorstider. Start är 23 juli. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av Tele2.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=226Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria på telefon 08-400 25 247 alt
poria@hero.seHero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-07-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1279594
Observera att sista ansökningsdag har passerat.