Supporttekniker inom Mobil och Mobilt Bredband

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-03-05

Företaget
Tele2 är en av Europas snabbast växande telekomoperatörer och erbjuder alltid deras kunder vad de behöver till ett lägre pris. De har 15 miljoner kunder i 10 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993 har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 är noterat på NASDAQ OMX sedan 1996. Under 2012 omsatte bolaget 31 miljarder kronor och presenterade ett rörelseresultat (EBITDA) på 6 miljarder kronor. Tele2 behöver nu förstärka och utöka kundserviceavdelningen.

Om jobbet
Du kommer att tillhöra den avdelning som hanterar tekniska ärenden kring mobil och mobilt bredband. Avdelningen fungerar som en support mot Teles2 företagskunder, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Gruppen arbetar med teknisk support, felanmälningar, driftstörningar, m.m. Ärendena kan röra allt kring mobiltelefoni och mobilt bredband. Man hanterar både kortare ärenden och ärenden av längre utredningar. Du har också hand om hantering, bevakning, återkoppling utifrån givna ramar. Du kommer att jobba i ett antal olika system och kommer till en början att ha stöd och introduktion inom dessa.

Möjligheter
Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får mycket introduktion i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och på så sätt påverka din kompetens.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är stresstålig och noggrann i ditt arbete. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god teknisk kännedom och intresse för telekom. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice inom telekombranschen. Du har god teknisk vana och har lätt att lära dig nya system.

Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig. Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper snarare än din erfarenhet.

Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av Tele2.

Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230.

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1798268

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: