Supporttekniker för våra telefonikunder
Visionutveckling Telekom i Stockholm AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2010-10-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker för våra telefonikunder" (publicerad 2010-10-18) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visionutveckling Telekom i Stockholm AB i Stockholm,
Stenungsund eller i
hela Sverige Visionutveckling erbjuder lättanvända allt-i-ett lösningar inom data- och telekommunikation. Produktsortimentet består av talsvar/talstyrning, hänvisningssystem och contact center lösningar. Dessa används av företag och organisationer som ställer stora krav på service, tillgänglighet och lönsamhet.
Visionutveckling är idag marknadsledande i Skandinavien med kontor i Stockholm, Stenungsund och Malmö. Företaget finns även representerat i Danmark och Norge.
Visionutveckling grundades 1995, har idag cirka 80 anställda och koncernen omsatte under senaste räkenskapsår 57 mkr.
Visionutveckling som arbetsplats.
Hos oss finner du en intressant och utvecklande miljö med mycket goda möjligheter till personlig utveckling och stor variation i arbetsuppgifterna. Vi satsar på att kontinuerligt utöka vår kompetens genom intern utbildning och du erbjuds möjlighet att själv välja dina framtida utvecklingsområden.
Vi tycker om att ha kul på jobbet och satsar mycket på att skapa en stimulerande arbetsmiljö där vi trivs.
Tjänsten
Visionutveckling ansvarar idag för ca 1300 installation. Du kommer att vara en del av Visionutvecklings Support där de huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera funktionssupport med allt från enklare till teknisk komplexa ärenden samt eskalering till övriga interna och externa instanser. Arbetet med kunder sker i huvudsak från något av våra kontor via fjärrstyrning men kan ibland också utföras på plats hos kund.
Din kompetens
Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av att arbeta i en support- eller mindre telefoniorganisation med erfarenheter inom felsökning och administration inom Windows-plattformen. Vi önskar dessutom att du har goda kunskaper inom nätverksteknik och hantering av de flesta Office-applikationerna. Gärna en programmatisk kompetens. Har du dessutom tidigare jobbat med Linux samt SQL så är det meriterande.
Publiceringsdatum2010-10-18Dina personliga egenskaperDu har en utpräglad servicekänsla och är en person som tar mycket ansvar samtidigt som du har ett brinnande intresse för teknik. Du är social och trivs i en roll som kräver mycket kundkontakt. Du arbetar strukturerat och är van att planera ditt arbete samt är mycket noggrann i det du gör. Som person är du social, trevlig och gillar att arbeta i grupp.
Eftersom arbetet stundtals innebär ett högt tempo krävs det dessutom att du är stresstålig och flexibel.
Frågor om tjänsten
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta
Mattias Almstedt, Supportchef på telefon 0303- 389024 eller
mattias.almstedt@visionutveckling.seVälkommen med din ansökan.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
mattias.almstedt@visionutveckling.seFöretagVisionutveckling Telekom i Stockholm AB
AdressVisionutveckling Telekom i Stockholm AB
Norra Stationsgatan 61
11343 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7880900
Jobbnummer 756349
Observera att sista ansökningsdag har passerat.