Supporttekniker

Anzena AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anzena AB i Stockholm

Publiceringsdatum
2016-05-25

Beskrivning av verksamheten
Anzena levererar kompletta IT-lösningar och tjänster till såväl stora som små bolag. Vi har valt att sätta kunden i fokus istället för en specifik leverantör. Med flertalet leverantörer i ryggen kan vi erbjuda den bästa lösningen för våra kunder. Grundstenen i Anzena är kommunikationen med våra kunder. Med seniora säljare och en bred teknisk kompetens hjälper vi våra kunder med deras IT-strategier. Vi som arbetar och driver Anzena tror att service och kvalitet ger ett lönsamt långsiktigt samarbete för såväl kunder som för oss och våra leverantörer.

Dina arbetsuppgifter
Är du en serviceinriktad problemlösare som vill vidareutveckla dina tekniska kunskaper i en social och omväxlande yrkesroll inom IT? Vi söker nu flera servicedesktekniker / supporttekniker / helpdesktekniker inom 1st line till våra kunder i Stockholm med start omgående. Beskrivning av tjänsten Som servicedesktekniker blir dina arbetsuppgifter att ge förstklassig support och felavhjälpning på tekniska problem.? Du kommer att ha daglig kontakt med användare via telefon och mail och blir då ofta användarnas första kontakt med IT. Exempel på arbetsuppgifter som kan förekomma är: Support av Windows operativsystem med standardapplikationer Självständig felsökning av tekniska problem och hitta lösningar på dessa Registrera ärenden i ärendehanteringssystem Kontakt med 2nd line support och tekniska specialister Förstklassig service som överträffar användarnas förväntan Vem är du?? Vi söker dig med stort tekniskt intresse och som har tidigare erfarenhet av teknisk support/motsvarande serviceinriktat yrke (med fördel från IT-branschen). Vi ser att du har studerat IT på gymnasienivå eller har en eftergymnasial utbildning. Tidigare erfarenhet av helpdesk eller IT-support är meriterande. För att lyckas i rollen tror vi att du är öppen, kommunikativ och flexibel. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och är en naturlig problemlösare. För att lyckas i rollen ser vi att du talar och skriver svenska obehindrat. Är du intresserad av tjänsten eller har du frågor? Kontakta vår konsultchef Babak Sahraee via meil: jobb@anzena.se

Utbildning och erfarenhet
Vi ser att du har goda kunskaper inom ett flertal av nedanstående områden: Windows XP/?Vista/?7/?8 Linux Mac OS X Active Directory Officepaketet Outlook Exchange Server LAN och nätverk Datorhårdvara

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Heltid Tillträde
Omgående

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-31
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@anzena.se

Kontakt
Babak Sahraee

Företag
Anzena AB

Adress
Anzena AB
Kronborgsgränd 11
16446 KISTA

Kontorsadress
Kronborgsgränd 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-262000
E-postadress: jobb@anzena.se

Jobbnummer
2866912

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anzena AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anzena AB: