Supporttekniker

Addskills AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Addskills AB i Stockholm

SUPPORTTEKNIKER
Addskills - Kraft och inspiration som syns

Addskills mål är att öka våra kunders lönsamhet genom att erbjuda högkvalitativ utbildning inom IT, projektledning och ledarskap. Addskills är ett företag med höga krav på kvalitet och service. Bland våra kunder finns flera av Sveriges största företag.

Företaget grundades 1990 och finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping, Jönköping, Växjö, Karlstad, Örebro och Umeå. Vi är en Microsoft guldpartner (Microsoft Gold Parter, Learning) och våra utbildningar genomförs över hela landet. Vårt huvudkontor finns vid Norra Bantorget i centrala Stockholm. Addskills har idag ca. 45 anställda.

För ytterligare information om företaget besök vår hemsida, www.addskills.se

Du kommer att ingå i ett litet IT-team på tre personer och ansvara för intern support, vilket omfattar hårdvara, mjukvara, smartphones m.m. Förutom support för medarbetare kommer du att sättas in i vårt kursnätverk och vår utbildningsmiljö där du kommer att vara stöd för våra kursledare under våra utbildningar. Tjänsten är på 60% och dagtid, där det finns möjlighet att påverka vilka tider du vill jobba.

Då Addskills utbildar inom den senaste tekniken försöker vi internt ligga i framkant gällandes hård- och mjukvara. Du kommer att få en gedigen introduktionsutbildning och en kontinuerlig kunskapsutveckling inom ditt teknikområde.

Vårt arbetsklimat präglas av en positiv anda där vi lär av varandra och har kul på jobbet. Egna initiativ uppskattas av alla inom företaget. Våra medarbetare trivs och stannar hos oss.

Vår verksamhet gör att dina utvecklingsmöjligheter bara begränsas av dig själv. På sikt ser vi gärna att du ikläder dig rollen som kursledare inom dina specialområden.

Publiceringsdatum
2013-12-11

Kvalifikationer
Du ska idag arbeta som supporttekniker.

• Studier inom data.
• Erfarenhet som supporttekniker.
• Installation, konfiguration, administration och felsökning av Windows 7 och Office 2010.
• Windowsbaserade nätverk och TCP/IP (hård- och mjukvara).
• Windows server, Active Directory.
• Kunskaper inom: Datasäkerhet, säkerhetskopiering och virusskydd.
• IP-Telefoni och smartphones.

Du ska helt enkelt ha ett brinnande intresse för teknik och problemlösning!

Dina personliga egenskaper
• Serviceinriktad.
• Intresserad av människor.
• Intresserad av teknik och hur företag når nytta med tekniken.
• Självständig
• Drivande
• Positiv
• Ser problem som en utmaning

Vill du veta mer?
Ring gärna Per Häggman på 08-440 11 00 om du vill veta mer om jobbet eller om Addskills. Din ansökan skickar du till rekrytering@addskills.se . Helst redan idag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
60%, dagtid.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-01-10
Ange följande referens när du ansöker: Supporttekniker
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@addskills.com

Kontakt
Per Häggman, VD 08-440 11 00 (Telefon) rekrytering@addskills.com

Företag
Addskills AB

Adress
Addskills AB
11122 STOCKHOLM

Kontorsadress
Olof Palmes gata 31

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-440 11 00
E-postadress: rekrytering@addskills.com

Jobbnummer
1725773

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Addskills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Addskills AB: