Supporttekniker
Icepeak HQ / Supportteknikerjobb / Stockholm
2008-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker" (publicerad 2008-06-16) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Icepeak HQ i Stockholm Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå av:
• Ta emot ärenden via mail, fax och telefon
• Registrera inkomna ärenden i ärendehanteringssystemet
• Felsöka våra kunders system
• Avhjälpa fel genom att t.ex.rätta kod eller produktförändringar
• Prioritera och eskalera ärenden
• Löpande kundkontakt såsom avrapportering
• Uppdatera och dokumentera lösningar/förändringar samt göra
systembeskrivingar
Kompetensprofil
Data-/Telekomutbildning på högskolenivå, alternativt att du har tillägnat dig motsvarande kunskaper genom praktiskt arbete. Programmeringskunskap inom något språk. Kunskaper om Windows, Exchange, datakommunikation, MS SQL, driftfrågor och databaser.
Erfarenhet av telekombranschen, contactcenterlösningar, talsvarsystem, företagsväxlar, servers, nätverk och hänvisningssytem är meriterande.
Publiceringsdatum2008-02-12Anställningstyp/arbetstiderTillsvidare tjänst. Heltid.
ErsättningFast lön enligt överenskommelse.
KontaktSofus Eriksson, 788 09 00 Växel,
sofus.eriksson@icepeak.se , Ekonomichef
Så ansöker duSista ansökningsdag 2008-02-28
Vi tar emot ansökan via epost:
sofus.eriksson@icepeak.seFöretagIcepeak HQ
Kungsgatan 59
11122 Stockholm
Telefonnummer: 08-7880900
Faxnummer: 08-7880998
E-postadress:
info@icepeak.seMer information på
http://www.icepeak.seKontorsadressKungsgatan 59
Stockholm
Jobbnummer 127900
Observera att sista ansökningsdag har passerat.