Supporttekniker

Can Communication IT Support AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2008-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker" (publicerad 2009-11-09) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Can Communication IT Support AB i Stockholm

CanCom IT-Support arbetar med kompetensförstärkning till IT-avdelningar och som underleverantör av IT-konsulter till våra samarbetspartners.

Vår främsta kompetens är att finna rätt person för varje uppdrag. För att lyckas med detta präglas vi av ett konsekvent utifrån och in perspektiv på hela vår verksamhet. Vi måste först förstå vår kunds vardag och vilken roll vår personal skall ha för att sedan kunna presentera en passande profil.

Vår styrka är att vi hela tiden ser på oss själva med våra kunders kritiska ögon. Detta gör att vi hela tiden tvingar oss själva att stå på tå och utveckla såväl våra konsulters kompetenser som våra rutiner och vårt förhållningssätt till våra uppdragsgivare. Detta kritiska synsätt har lett fram till ett företag som har kompetens, engagemang och flexibilitet som sina ledord. Något som naturligtvis gagnar oss själva men framför allt våra uppdragsgivare.

CanCom IT-Support AB ingår i DC-gruppen tillsammans med Data Communication & Software och Kabeldragarna.

Just nu söker vi duktiga konsulter till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm.

Hör du till dem som gillar omväxling, att ge service, nya utmaningar, miljöombyte och att träffa nya människor? Då skall du söka anställning som IT-konsult hos oss.

Vi söker just nu

Supportpersonal till våra kunder.
• Kompetens inom telefonsupport
• Dokumenterad kunskap och erfarenhet inom Windows XP och MS Office.
• Ärendehantering/Ärendehanteringssytem gärna ARS Remedy

Vi ser gärna att du har minst tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Ett krav är att du talar svenska obehindrat samt behärskar engelska flytande i tal och skrift.

 Specifik kompetens
• Har arbetat i en IT Helpdesk i minst 3 år
• Har utbildning inom IT området
• Har ett brinnande intresse för IT

Personliga Egenskaper
• Du som söker är glad och positiv
• Du är noggrann
• Du är stresstålig och kan hålla många bollar i luften
• Du är intresserad av att ge användare hjälp och har en väl utvecklad servicekänsla

Publiceringsdatum
2008-01-17

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/Projekt/Tillsvidare

Ersättning
Månadslön enl. ök.

Kontakt
Jenny Wensberg , 08-442 13 13
Maria Nordvall , 08-442 13 13

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www.staffrec.se/viewad.php?source=AMS&id=2352

Ansökan kan lämnas till:

Ansökan skickas till:

Sista ansökningsdag 2008-01-31

Företag
Can Communication IT Support AB
Box 10046
12126 STOCKHOLM-GLOBEN
Mer information på http://www.cancomm.net

Jobbnummer
101687

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Can Communication IT Support AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Can Communication IT Support AB: