Supporttekniker 1:st line

Towork Sverige AB / Supportteknikerjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Towork Sverige AB i Örebro, Nora, Arboga, Vingåker, Kungsör eller i hela Sverige

Om Towork Sverige AB
Towork Sverige AB är ett ambitiöst och kundorienterat rekryteringsföretag med gedigen erfarenhet av rekryteringsbranschen. För att utföra den typ av kvalificerade uppdrag vi gör krävs kompetens, kunskap och professionalism. Genom våra samlade erfarenheter, positiva som negativa, strävar vi ständigt efter att bibehålla vår position som ett kompetent rekryteringsbolag, med ett attraktivt produktutbud.
Vi arbetar primärt med rekrytering och konsultuthyrning inom områdena IT, ekonomi, teknik och marknad.
Om jobbet
Vi söker för kunds räkning två IT supporttekniker till deras servicedesk. Du kommer till att börja med att bli anställd av ToWork och arbeta ute hos kund för att sedan övergå som anställd hos kund om båda parter vill det.

Publiceringsdatum
2011-03-16

Dina arbetsuppgifter
Arbetet innebär support gentemot kundernas IT-miljöer via telefon och fjärrstyrning. Du jobbar t.ex. med kundens driftsproblem, felanmälan, fortlöpande hantering av order och övrig kundsupport. Du kommer att arbeta i en social samt serviceinriktad roll där användarens problem står i fokus. Du ska ha god förståelse för kundens behov och förväntningar samt vara mål- och serviceinriktad. Du trivs med att arbeta i grupp men kan även ta egna initiativ och jobba självständigt. Du är intresserad av utveckling inom IT, följer trender och håller dig uppdaterad inom dina kunskapsområden.
Du har tekniska kunskaper och erfarenhet inom några av nedanstående områden:
First line support på HW och standard applikationer (MS Office)
First line support på olika kundapplikationer
Dokumentation
Du har grundläggande kunskap om datorer.
Vi tror att du är en social person som tycker om att supporta personal och hjälpa till.
Du är stresstålig och har inga problem att hantera kundrelationer.
Du har en grundläggande IT-utbildning inom PC-teknik.
Teknisk kompetens
Kontoadministration i Active Directory.
Windows Server 2003
Windows XP/Vista/7
Officepaketet
Har du supporterat printers och telefoni är det meriterande.
Du har arbetat via fjärrstyrning tidigare.

Övrig information
Du ska tala och skriva svenska obehindrat och behärska engelska på en god nivå. Vi ser gärna att du är högskoleutbildad men har du annan utbildning eller erfarenhet kan det också gå bra.
Kontaktperson: Jan Backman 0735-22 99 06 el. 08-5000 98 60
jan.backman@towork.se
OBS! Ansökan sker via formulär på vår hemsida. Följ denna länk: http://www.towork.se/showAdvertisement.aspx?id=241631

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
OBS! Ansökan sker via extern webplats, följ länken i annonsen ovan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Towork Sverige AB

Adress
Towork Sverige AB
Hangövägen 19
11541 Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-5000 98 60

Jobbnummer
877682

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Towork Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Towork Sverige AB: