Supporttekniker 1st line

Maxkompetens Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2012-08-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker 1st line" (publicerad 2012-08-23) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Maxkompetens Sverige AB

Publiceringsdatum
2012-08-01

Arbetsuppgifter
För ett stort internationellt och tekniktungt företag i Stockholm söker Maxkompetens just nu efter en kunnig supporttekniker till 1st line. Vår kund är en av världens ledande leverantörer av IT-lösningar för bank- och detaljhandelsbranscherna. Företaget har cirka 9 000 anställda och produktionsanläggningar över hela världen vilket innebär att de arbetar nära sina kunder samt lätt kan bjuda in kunder till företagets utvecklingsprojekt.

Du kommer att ge support till företagets kunder och slutanvändare via telefon och mail. Flertalet av kunderna finns inom bank- och butikssektorn. Ditt arbete blir att på bästa sätt supporta användarna i de fråge- och problemställningar som dyker upp, det kan röra sig om allt från papperstrassel till systemfel.

Företaget är beläget i fräscha lokaler i Solna. Vår kund är ett företag att växa i och för rätt person finns alla möjligheter. Du får också möjlighet att arbeta med kunniga och drivna kollegor.

Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av helpdesk i telefon inom data/IT, retail eller bank. Det är även önskvärt att du har erfarenhet av remote access funktioner. Meriterande är kunskaper om sedelhanteringsutrustning, ATM-maskiner, bank-, butiks- eller POS-system.

Utbildningsmässigt ser vi gärna att du har genomfört någon typ av IT-utbildning. Vidare är det viktigt att du har goda kunskaper inom både hw/sw samt att du är driven, social och ambitiös.

Då du är företagets ansikte/röst utåt är det viktigt att du är serviceinriktad, trivs med att prata i telefon och kan behålla lugnet. Det är viktigt att du har rätt attityd och ett stort intresse att arbeta i en Helpdesk med att analysera fel.

Start: Omgående/efter överenskommelse

Arbetstid: Rullande skift mellan 06.00-22.00

Lön: Individuell marknadsmässig lön

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-30
Ange följande referens när du ansöker: 1214
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Diana Mesanovic, 08-120 75 306, diana.mesanovic@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Sverige AB

Adress
Maxkompetens Sverige AB
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm

Jobbnummer
1303604

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Sverige AB: