Supporttekniker

Can Communication IT Support AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2009-04-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker" (publicerad 2009-11-09) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Can Communication IT Support AB i Stockholm

CanCom IT-Support arbetar med kompetensförstärkning till IT-avdelningar och som underleverantör av IT-konsulter till våra samarbetspartners.
Vår främsta kompetens är att finna rätt person för varje uppdrag. För att lyckas med detta präglas vi av ett konsekvent utifrån och in perspektiv på hela vår verksamhet. Vi måste först förstå vår kunds vardag och vilken roll vår personal skall ha för att sedan kunna presentera en passande profil.
Vår styrka är att vi hela tiden ser på oss själva med våra kunders kritiska ögon. Detta gör att vi hela tiden tvingar oss själva att stå på tå och utveckla såväl våra konsulters kompetenser som våra rutiner och vårt förhållningssätt till våra uppdragsgivare. Detta kritiska synsätt har lett fram till ett företag som har kompetens, engagemang och flexibilitet som sina ledord. Något som naturligtvis gagnar oss själva men framför allt våra uppdragsgivare.
CanCom IT-Support AB ingår i DC-gruppen tillsammans med Data Communication & Software, Kabeldragarna och DocCom.
Just nu söker vi en duktig konsult till vår uthyrningsverksamhet i Stockholm.
Hör du till dem som gillar omväxling, att ge service, nya utmaningar, miljöombyte och att träffa nya människor? Då skall du söka anställning som IT-konsult hos oss.
Vi söker just nu för kundsräkning:
Vi söker nu en konsult till våran Globala Helpdesk. Helpdesken består idag av 18 personer som hjälper alla våra kontorsanvändare och butiker i Sverige såväl som försäljnings- och produktionsländer med IT-relaterade frågor.

Publiceringsdatum
2009-04-24

Dina arbetsuppgifter
• Hjälpa våra IT-användare när dom har frågor och problem.
Konsulten kommer att ingå i ett positivt gäng med bästa tänkbara IT support som mål.
Specifik kompetens
• Har erfarenhet av arbete i en IT Helpdesk.
• Har ett brinnande intresse för IT.
• Är van att ge telefon support.
• Är van att arbeta med ärendehanteringssystem.
Meriterande kompetens
• Har erfarenhet av butikssupport.
• ITIL Utbildning.
• Har utbildning inom IT området.
Övrigt/Personliga Egenskaper
• Du som söker är glad och positiv.
• Du är noggrann.
• Du är stresstålig och kan hålla många bollar i luften.
• Du är intresserad av att ge användare hjälp och har en väl utvecklad servicekänsla.
• Du talar och skriver Bra engelska och är bra på att kommunicera muntligt såväl som skriftligt.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-04-27
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Jenny Wensberg, 08-442 13 13

Företag
Can Communication IT Support AB

Adress
Can Communication IT Support AB
Box 10046
12126 STOCKHOLM-GLOBEN

Jobbnummer
439437

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Can Communication IT Support AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Can Communication IT Support AB: