Supportstjärna inom kundekonomi - Malmö

Telavox / Butikssäljarjobb / Malmö
2018-03-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportstjärna inom kundekonomi - Malmö" (publicerad 2018-04-06) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox i Malmö, Kalmar, Göteborg, Jönköping, Linköping eller i hela Sverige

Du sitter antagligen in en supportfunktion idag där du dagligen charmar dussintals med kunder genom att snabbt och enkelt avhjälpa deras fakturafrågor. Antagligen är du också lite trött på att höra dig själv svara på alla enkla frågor varje dag och längtar efter att få grotta ner dig i dom lite svårare ärendena utan att tappa servicefokus. Då är du ta mig tusan rätt person här! Läs vidare!

Vi växer som sören och massor av spännande grejer händer hos oss, bland annat testar folk sina vingar på andra avdelningar medan andra får sin första, andra eller tredje bebis.Just nu är vipå jakt efter en stjärna som i en tillsvidareanställning vill växa med oss i, förhoppningsvis, flera år framöver. Men vi är också på jakt efter en snabblärd superstjärna till ett vikariat. Japp du hörde rätt - hela två vakanser hos oss just nu alltså, och vi LÄNGTAR efter dig!

Om ditt drömjobb

Som Second Line support för Customer Economy är du kundvårds-avdelningens superstjärna och räddande ängel i alla dom där lite för svåra frågorna som de får från sina kunder. Med andra ord arbetar du backoffice och i en nära kontakt med flera olika avdelningar (DevOps, Lead-Tech, Sales, Finance) och du älskar att arbeta supporterande, undersökande och serviceinriktat.

Ärendena som eskaleras till dig och de andra stjärnorna i ditt team rör främst kundfakturering och våra ekonomiverktyg vilket innebär att du får tänka, felsöka, fixa, räkna, fråga, snacka, skratta och ändra för att hitta en lösning. Här arbetar du i ett högt tempo i en ständigt förändrande bransch vilket kan innebära snabba vändningar - men det tycker du bara är kul. Att telefoni och kommunikationsdata är ett komplext område att fakturera utmanar oss alla varje dag och vi behöver tillsammans ständigt arbeta för att få det att fungera på ett enkelt, tydligt och korrekt sätt.

Vi tillhandahåller tjänster iNorge, Danmark, Sverige, Finland och UK vilket betyder att du dagligen fårfrågor på norska, svenska, danska & engelska så det är ju gött att du inte har något emot att prata lite dansk-svenska eller Swenglish! Telavox ämnar dessutom att fortsätta bryta ny mark internationellt. Vem vet, dukanske är vår första finsktalande kollega på Customer Economy?

Om dig, vår nya dröm-kollega

Du är vännen och kollegan som alla avundas för din extremt trevliga approach och din vilja att alltid lösa allt, även det omöjliga. Du har någon form av superkraft som hjälper dig att vinna förtroende i alla situationer och du får en kick av att ge snabb och fin service. Ovanpå allt detta har du ett galet tålamod, en unik sifferförmåga och en noggrannhet utöver det vanliga.

Detta stämmer alltså in på dig:

• erfarenhet av kundsupport i ekonomifrågor över telefon
• älskar att arbeta med kunder och siffror i en salig blandning
• är relativt lättlärd och nyfiken i nya system
• jobbar gärna proaktivt och är med och gör bra processer ännu bättre
• skrattar gärna och ofta
• vågar konkurrera avdelningen i "dagens fråga"

Vi tror på att en pusselbit i lyckad internationell expansion är Customer self-sufficiency och därför är det ett område som vi håller kärt och ständigt utgår ifrån i utveckling av våra tjänster och i supportarbete. Dvs, vi vill att våra kunder ska kunna jobba så självständigt som det bara går och därför ställer vi oss ständigt frågor inom alla delar av organisationen såsom: Borde kunden kunna göra detta själv? Kan vi visa kunderna denna info utan att de ska behöva ringa sin Advisor? Varför vill kunden inte använda just den funktionen och hellre ringer oss om hjälp? Givetvis hoppas vi att du är lika frågvis som vi!

Om Telavox

För dig som inte hört om Telavox tidigare är vi ett IT-bolag som utvecklar en världsledande kommunikationsplattform med lösningar för smart och effektiv telefoni, växel, chatt och mycket mer. Oavsett om det handlar om en entreprenörsdriven startup eller en gigant bland giganter, så bidrar Telavox till att göra företag mer öppna, effektiva och tillgängliga. Ps. Visste du att vi blivit Gasellnominerade 8 gånger?!

Vi hoppas att du kan börja jobba hos oss i vår på vårt fina huvudkontor i centrala Malmö, så se till att skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Teamleader Sarah Engman på sarah.engman@telavox.se (mailto:sarah.engman@telavox.se) eller HR Business Partner Jenny Persson på 040-6200106 eller jenny.persson@telavox. (mailto:jenny.persson@telavox.se)com

Nyckelord: 2nd line, Fakturasupport, Fakturafrågor, Ekonomisupport, Kundsupport, Kundservice, Kundtjänstmedarbetare, Kundtjänst, Support, Customer service, Customer support, Customer Economy Representative

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-03-16

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Persson jenny.persson@telavox.com +4640 6200106

Företag
Telavox

Adress
Telavox
Stora Varvsgatan 6A
21119 Malmö

Kontorsadress
Stora Varvsgatan 6A, Malmö

Jobbnummer
4025632

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telavox

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox: