Supportspecialist till kund i Södertälje

Atrivo AB / Supportteknikerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Atrivo AB i Södertälje, Stockholm, Solna, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2011-09-09

Arbetsuppgifter
Rollen som supportspecialist innebär att ge IT-support i 1st line, via telefon, remote och email. Du loggar ärenden och skickar vidare det som behövs till 2nd line. Ärendena loggas i ärendehanteringssystemet BMC Remedy, så har du erfarenhet av detta är det en fördel. Svenska och engelska i tal och skrift.
ERFARENHETER
Vi ser gärna att du har minst 6 månaders erfarenhet av arbete i någon teknisk support.
PERSONLIGA EGENSKAPER
För att vara rätt person för denna tjänst krävs det att du har stort kundfokus, ett tekniskt intresse och har en positiv inställning. Du är mogen och ansvarsfull och gör alltid ditt yttersta för att ge bra service.
ARBETSTIDER
Företagets servicedesk är öppen dygnet runt så du kommer att behöva arbeta i skift.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Följ länken och bifoga ditt cv:
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Atrivo AB

Adress
Atrivo AB
BOX 570
18215 DANDERYD

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7535970

Jobbnummer
1025635

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Atrivo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Atrivo AB: