Supportspecialist till kund i Södertälje
Atrivo AB / Supportteknikerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Atrivo AB i Södertälje,
Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2011-09-09ArbetsuppgifterRollen som supportspecialist innebär att ge IT-support i 1st line, via telefon, remote och email. Du loggar ärenden och skickar vidare det som behövs till 2nd line. Ärendena loggas i ärendehanteringssystemet BMC Remedy, så har du erfarenhet av detta är det en fördel. Svenska och engelska i tal och skrift.
ERFARENHETER
Vi ser gärna att du har minst 6 månaders erfarenhet av arbete i någon teknisk support.
PERSONLIGA EGENSKAPER
För att vara rätt person för denna tjänst krävs det att du har stort kundfokus, ett tekniskt intresse och har en positiv inställning. Du är mogen och ansvarsfull och gör alltid ditt yttersta för att ge bra service.
ARBETSTIDER
Företagets servicedesk är öppen dygnet runt så du kommer att behöva arbeta i skift.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duFölj länken och bifoga ditt cv:
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAtrivo AB
AdressAtrivo AB
BOX 570
18215 DANDERYD
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7535970
Jobbnummer 1025635
Observera att sista ansökningsdag har passerat.