Supportspecialist till Itello

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2012-11-13

Företaget
Bravura söker för Itellos räkning en riktigt duktig medarbetare till kundsupporten. Itello är ett framgångsrikt IT-företag som utvecklar en standardprodukt för pensionsförsäkrings- och fondbranschen. Itello är ett företag som skiljer sig från andra aktörer på marknaden genom att göra sådant ingen annan gör, som inte sneglar på andra utan som valt sin egen väg.

Itello letar efter engagerade människor som gillar utmaningar, som tycker att det är stimulerande att varje dag är olik den andra och som uppskattar att arbeta långsiktigt med snabba feedback-loopar och korta beslutsvägar. Ödmjuka personer med inre drivkraft som är sugna på att forma sin egen roll på företaget.

Verkar det här rätt för dig? Vill du anta utmaningen hos Itello? Klicka på länken för att se mer: Klicka" shape="rect" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=4wA126Tih-c">Klicka här

Dina arbetsuppgifter
På supporten hjälper du Itellos kunders systemansvariga med ärenden relaterade till det affärssystem som Itello levererat. I rollen arbetar du med avancerad problemlösning där SQL är ett av dina främsta verktyg. Du har ett nära samarbete med produktspecialister och utvecklare.

Kvalifikationer
• Du har erfarenhet av tekniskt avancerad support och vill fortsätta utvecklas i supportrollen
• Kunskaper i SQL (meriterande)
• Tidigare erfarenhet av försäkringsverksamhet, fond- eller finansbranschen (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Du är en positiv och noggrann person med hög analytisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt. Du är duktig på att ta till dig information och har förmågan att prioritera ärenden i ett högt arbetstempo. God service och kundfokus är självklart för dig och du uttrycker dig väl i tal och skrift i den dagliga kundkontakten. Ditt engagemang ger en stark ansvarskänsla och du kan både driva ditt eget arbete framåt och jobba med problemlösning i grupp.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord:supportspecialist, teknisk support, SQL, databaser, försäkring

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Lundin

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1390319

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: