Supportspecialist

Göteborg Service Desk, Service Center, VGR IT, Regionservice, Mö / Supportteknikerjobb / Mölndal
2011-11-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportspecialist" (publicerad 2011-12-19) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Göteborg Service Desk, Service Center, VGR IT, Regionservice, Mö i Mölndal

Västra Götalandsregionen
Regionservice är Västra Götalandsregionens interna serviceleverantör. Vi levererar överenskomna högkvalitativa servicetjänster så att regionens förvaltningar kan fokusera på att vidareutveckla sina verksamheter. Regionservice är organiserat i sju områden; Administrativt Centrum, Inköp, Försörjning, Måltider, Närservice, VGR IT och Partnerrelation.

Publiceringsdatum
2011-11-09

Beskrivning
Service Center, som är en av enheterna inom VGR IT, har cirka 190 medarbetare och karaktäriseras av närhet till Västra Götalandsregionens olika verksamheter. Enheten organiseras inom de geografiska områdena Fyrbodal, Göteborgsregionen, Sjuhärad och Skaraborg. Uppdraget är att vara IT-användarnas enda kontaktväg till VGR IT avseende support och med hög servicenivå klara både första och andra linjens support.

Dina arbetsuppgifter
• Ta emot, registrera och avsluta ärenden.
• Lösa problemställningar enligt beslutad arbetsrutin.
• Vid behov eskalera problem till annan kompetens inom VGR IT.
• Hantera behörigheter enligt beslutad arbetsrutin

Kvalifikationer
Du ska ha god erfarenhet av att ge teknisk support i större nätverk. Din tekniska kompetens ska innefatta PC, skrivare, nätverk och serverutrustning. Du ska vara en serviceinriktad problemlösare, god lyssnare, flexibel och tycka att det är roligt med kundkontakter. Viktigt är att du har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Meriterande är om du har god kännedom om sjukvårdsorganisationen och erfarenhet av och kompetens inom system som är regiongemensamma för Västra Götalandsregionen samt tidigare erfarenhet av liknande arbete.

Övrig information
Vi strävar efter en arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Ange löneanspråk i ansökan.
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på http://www.vgregion.se/PV2021

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Arbetstider och omfattning
100% tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-23
Ange följande referens när du ansöker: 2011/2554
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sektionschef Erik Westlund 0736 - 846838, 0736 - 846838
Teamledare Marie Hedberg, 076 - 8150315

Företag
Göteborg Service Desk, Service Center, VGR IT, Regionservice, Mölndal

Adress
Göteborg Service Desk, Service Center, VGR IT, Regionservice, Mölndal
Diariet, Regionens Hus
54287 Mariestad

Jobbnummer
1075760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Göteborg Service Desk, Service Center, VGR IT, Regionservice, Mö

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Göteborg Service Desk, Service Center, VGR IT, Regionservice, Mö: