Supportspecialist / 2nd line / SQL-stjärna inom försäkring till
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-11-02FöretagetItello är ett FinTech-bolag som utvecklar affärssystem och digitala lösningar för effektivare hantering av pension, livförsäkring och sparande. Vi uppfattas som marknadsledande av våra kunder som är flera av Sveriges största livförsäkringsbolag. Med vår breda branschkunskap och kompetens inom systemutveckling och implementation bygger vi den nya generationens affärssystem och digitala lösningar för pensions- och försäkringsbranschen. Itello har cirka 130 anställda och omsätter 175 Mkr.
Framtiden blir vad vi gör den till.
Dina arbetsuppgifterSom supportspecialist arbetar du med komplicerad problemlösning i ärenden relaterade till Inca - Itellos välrenommerade affärssystem. Du är väl insatt i hur Inca interagerar med kundens övriga system och med SQL som verktyg agerar du expert och hjälper Itellos kunder med att hantera sina dagliga utmaningar. Ditt arbete förutsätter ett nära samarbete med både verksamhet och utveckling, och rollen innefattar även till stor del direktkontakt med Itellos kunder.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning i data/IT
• Erfarenhet av databasadministration och goda kunskaper i SQL
• Meriterande med erfarenhet av arbete med tekniskt avancerad support och/eller erfarenhet av försäkrings-, fond- eller finansbranchen
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på såväl svenska som engelska
Vi söker dig som älskar teknik och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är en noggrann person med hög analytisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt. God service och kundfokus är självklart för dig i den dagliga kundkontakten. Med engagemang och stark ansvarskänsla kan du både driva ditt eget arbete framåt och jobba med problemlösning i grupp.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Supportspecialist, systemspecialist, support, SQL, MS-SQL, databas, 2nd line, second line, databasadministration, försäkring, INCA
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaja Vukasinovic
maja.vukasinovic@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3781216
Observera att sista ansökningsdag har passerat.