Supportpersonal

Trippus Event Solutions AB / Kundservicejobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Trippus Event Solutions AB i Uppsala

Är du vår nya stjärna?

Vi söker en driven medarbetare till vårt support-/projektteam.

Bli en del av ett dynamiskt, växande företag med :
• Agilt arbete - tack vare vårt agila arbetssätt är vi i framkant för framtidens lösningar.
• Härliga kollegor med en stark teamkänsla som har roligt tillsammans!
• Transparent och lyhörd företagskultur - du har möjlighet att påverka både produkten och
ditt arbete.

Låter det intressant att arbeta med ett härligt och glatt team som alla är engagerade för kundernas bästa? Är du duktig på problemlösning, support och kundservice, och gillar go'fika?
Då bör du fortsätta läsa!


Det här är Trippus

Trippus är ett snabbväxande SaaS-bolag som är marknadsledande på webb- och mobilbaserade tjänster inom Event Management. . Efterfrågan på eventtech-tjänster har exploderat och det i kombination med vår starka marknadsposition har lett till en stor tillströmning av kunder och spännande projekt. Det här gör att vi behöver stärka upp teamet med ännu fler stjärnor som vill vara med på vår tillväxtresa.

I vårt verktyg skapas eventsidor, anmälningssidor och eventappar med mera för att kunden ska kunna arrangera sitt event på bästa sätt. Vi arbetar med välkända och utmanande företag i flera branscher - vår kundbas är bred så möjligheterna är många!

Idag är vi c:a 40 medarbetare som sitter i fina lokaler ett stenkast från Uppsala centralstation. Vi har även lokala kontor i Norge och Tyskland, samt arbetar med kunder och partners på ytterligare marknader i Europa och USA. Här finns goda utvecklingsmöjligheter i en expansiv och internationell miljö.

Vi fortsätter nu vår tillväxt och förstärker nu vårt team med ytterligare kreativa och handlingskraftiga personer.

Om tjänsten
Du är en del av Trippus support-/projektteam som arbetar med projektledning av mindre projekt men främst fokus på kundsupport.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att vägleda våra kunder att hitta lösningar i Trippus system utifrån deras önskemål och behov. Du hjälper till att bygga upp funktioner för deltagarhantering, betallösningar och eventsidor för digitala, fysiska och hybridevent - allt som berör före, under och efter eventet.

Du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder via telefon och mail gällande systemets funktionalitet, design-och layoutfrågor och fakturering. För att hjälpa kunden fullt ut ser vi att du tycker problemlösning är en drivande utmaning. Trippus har fått fint beröm för sin effektiva support och det har ofta varit avgörande vid val av leverantör för kunden.

Det finns också tillfällen där du åker ut och hjälper våra kunder på plats vid fysiska event för inscanning och utskrift av namnskyltar med vår Print on Demand-lösning. Arbete på kvällar och helger kan förekomma.

Tillsammans med ett stöttande team har du tät kontakt med både kunder och medarbetare i hela organisationen. Trippus har en mycket stark teamkänsla och öppet klimat - du kan hugga tag i närmsta chef eller VD:n via Teams, fredagsfikat eller AW:n.

Det här är ett arbete med hög variation av hur arbetsdagarna ser ut. Att arbeta hos Trippus är utmanande och utvecklande. Bra möjligheter att fortsätta vidare inom företaget med andra roller, befintliga eller nya som utkristalliseras i samband med företagets tillväxt.


Din profil
Vi tror att du har ett intresse för kundkontakt, datorer, design och webb!

Du har god social kompetens, trivs med personliga kontakter och uppfattas som pedagogisk.
Det är ett stort plus om du har en grundförståelse för HTML och CSS eller har andra kod-kunskaper.

Viktigt är att du har nära till skratt - vi har kul på jobbet! Utöver detta är du handlingskraftig, lösningsorienterad och ansvarsfull.

Vi söker någon med driv då vi strävar efter att ge våra kunder bästa möjliga service! Du ser fram emot att sätta dig in i ett omfattande system, med närmast obegränsade möjligheter.

Vi söker dig som:
· Har tidigare erfarenhet av kundservice/support via telefon och mejl
• Har mycket god datorvana.
• Känner dig bekväm med engelska i både tal och skrift.
• Är flytande i det svenska språket.

Det är meriterande, men inte nödvändigt, om du:
• Har postgymnasial utbildning
• Har erfarenhet av fakturahantering
• Kunskaper inom webbdesign, HTML och CSS.
• Har erfarenhet av Adobe Photoshop.
• Har intresse för teknik, hårdvara, konfiguration eller liknande.
• Talar tyska eller danska.
• B-körkort

Publiceringsdatum
2022-10-06

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Trippus Event Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Trippus Event Solutions AB (org.nr 556589-4614)

Kontakt
Head of Project Team
Julia Hedenskog
julia.hedenskog@trippus.com
0737545003

Jobbnummer
7047703

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Trippus Event Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Trippus Event Solutions AB: