Supportperson
Towork.se / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Towork.se i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Om Actit Consulting AB
Actit erbjuder moderna affärssystem och kvalificerade konsulttjänster kring företagens affärsprocesser och ekonomfunktioner. Vi tar fram lösningar som är skräddarsydda efter kundens behov och förutsättningar. För vissa av våra kunder passar exempelvis en drifttjänst bättre än att investera i egna system, andra väljer att låta Actit ta totalansvar för hela eller delar av ekonomifunktionen.
Om jobbet
Som Supportperson arbetar du helt kundorienterat, när du tar emot frågor från våra kunder som rör våra system. Du är företagets ansikte utåt, och när du inte kan lösa problemet direkt med kunden, förväntas du ge återkoppling, så att våra kunder aldrig behöver undra eller vänta för länge med en lösning.
Som supportperson är du både problemlösare, lyssnare, men du ska också kunna föra över kunskap till kunden, vilket kräver en pedagogisk förmåga. Det är också viktigt att du som supportperson kan identifiera om kunden har ett utbildningsbehov och meddela detta vidare till kundansvarig.
Våra system vi arbetar med är XOR Control, Actit Business, Visma Business, samt Digital Fakturahantering, (produkten IM från Visma). Har du arbetat med just dessa system är det ett plus, men vi värdesätter även erfarenhet från andra administrativa system.
Det är viktigt att du som person har en viss grundläggande ekonomisk kunskap, är en god lyssnare och är serviceminded. Då du har mycket kundkontakter ser vi naturligtvis att du även är postiv, och tycker om att skapa nya kontakter. Vi vill även att du är kommunikativ, och har en god förmåga att uttrycka dig i både tal och i skrift.
Publiceringsdatum2008-01-11Arbetsuppgifter• Dokumentera korrekt problemtyp/ problembeskrivning samt korrekt lösning
• Lösa inkomna ärenden till supporten
Återkoppla till kund
• Meddela öppna samt problematiska ärenden vid supportmöten
• Kunskapsöverföring
• Identifiera eventuella utbildningsbehov hos kund och meddela kundansvarig
• Merförsäljning
___________________________________________________________________________________________________
ANSÖK TJÄNSTEN VIA LÄNKEN NEDAN:
http://towork.se/lediga-jobb/Stockholms-lan/Data-IT/Supportperson-Actit-Consulting-ABAnställningstyp/arbetstiderTillsvidare
ErsättningFast lön
KontaktTowork .se (inga ansökningar behandlas över telefon)
FöretagTowork.se
Högbergsgatan 18
11620 Stockholm
Jobbnummer 96172
Observera att sista ansökningsdag har passerat.