Supportperson

Towork.se / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Towork.se i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Om Actit Consulting AB
Actit erbjuder moderna affärssystem och kvalificerade konsulttjänster kring företagens affärsprocesser och ekonomfunktioner. Vi tar fram lösningar som är skräddarsydda efter kundens behov och förutsättningar. För vissa av våra kunder passar exempelvis en drifttjänst bättre än att investera i egna system, andra väljer att låta Actit ta totalansvar för hela eller delar av ekonomifunktionen.

Om jobbet

Som Supportperson arbetar du helt kundorienterat, när du tar emot frågor från våra kunder som rör våra system. Du är företagets ansikte utåt, och när du inte kan lösa problemet direkt med kunden, förväntas du ge återkoppling, så att våra kunder aldrig behöver undra eller vänta för länge med en lösning.

Som supportperson är du både problemlösare, lyssnare, men du ska också kunna föra över kunskap till kunden, vilket kräver en pedagogisk förmåga. Det är också viktigt att du som supportperson kan identifiera om kunden har ett utbildningsbehov och meddela detta vidare till kundansvarig.

Våra system vi arbetar med är XOR Control, Actit Business, Visma Business, samt Digital Fakturahantering, (produkten IM från Visma). Har du arbetat med just dessa system är det ett plus, men vi värdesätter även erfarenhet från andra administrativa system.

Det är viktigt att du som person har en viss grundläggande ekonomisk kunskap, är en god lyssnare och är serviceminded. Då du har mycket kundkontakter ser vi naturligtvis att du även är postiv, och tycker om att skapa nya kontakter. Vi vill även att du är kommunikativ, och har en god förmåga att uttrycka dig i både tal och i skrift.

Publiceringsdatum
2008-01-11

Arbetsuppgifter
• Dokumentera korrekt problemtyp/ problembeskrivning samt korrekt lösning
• Lösa inkomna ärenden till supporten
Återkoppla till kund
• Meddela öppna samt problematiska ärenden vid supportmöten
• Kunskapsöverföring
• Identifiera eventuella utbildningsbehov hos kund och meddela kundansvarig
• Merförsäljning
___________________________________________________________________________________________________

ANSÖK TJÄNSTEN VIA LÄNKEN NEDAN:
http://towork.se/lediga-jobb/Stockholms-lan/Data-IT/Supportperson-Actit-Consulting-AB

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Kontakt
Towork .se (inga ansökningar behandlas över telefon)

Företag
Towork.se
Högbergsgatan 18
11620 Stockholm

Jobbnummer
96172

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Towork.se

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Towork.se: