Supportmedarbetare till Telia / Start 31 augusti
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-06-17Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia här:
https://www.bravura.se/karriar/telia/Om företagetTelia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Luleå, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Dina arbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare hanterar du inkommande ärenden och frågor från Telias privatkunder via telefon, det kan exempelvis handla om frågor eller felsökning kopplat till abonnemang, fakturor eller tjänsteutbud. Du tillhör ett stort team som tillsammans arbetar för att upprätthålla hög kvalitet i service gentemot kunder för att bibehålla de som nöjda kunder. Din roll handlar om att supportera och besvara kundernas frågor, samt se över deras abonnemang och informera om Telias tjänsteutbud för att ge den bästa lösningen utefter kundens behov. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att nå hög kundnöjdhet. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning på sex veckor där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll som kundservicemedarbetare. Vidare har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning och möjlighet till att utvecklas.
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsälja genom att se över fakturor och tjänsteutbud
• Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Fullständiga gymnasiebetyg
• Talar och skriver svenska obehindrat samt mycket goda kunskaper i engelska
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från kundbemötande och/eller försäljning
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Du tar egna initiativ i arbetet och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo.
Övrig information:
Start: 31 augusti
Plats: Luleå
Lön: Fast lön + provision
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundservicemedarbetare, kundrådgivare, kundsupport, kundbemötande, support, supportmedarbetare, servicedesk, service, servicepersonal, system, helpdesk, merförsäljning, rådgivning, rådgivare, heltid, Luleå, Norrbotten
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Elice Öhman
elice.ohman@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6752561
Observera att sista ansökningsdag har passerat.