Supportmedarbetare / systemadministratör till Team Solution på A

Assessio Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Assessio Sverige AB i Stockholm, Malmö eller i hela Sverige

Är du genuint intresserad av moderna plattformar och vill arbeta i en miljö där "nytänk" är en förutsättning? Assessio växer och söker nu en medarbetare till vår supportfunktion, Team Solution. Tjänsten är ett gyllene tillfälle för dig som vill växa och ta mer ansvar på en väldigt viktig avdelning.

Publiceringsdatum
2017-04-05

Dina arbetsuppgifter
Som systemadministratör på Assessio kommer du att ingå i Team Solution, som är supportfunktion åt både interna och externa kunder. I huvudsak kommer du att arbeta med vår digitala plattform Ascend, som är framtidens assessmentlösning, där samtliga av Assessios testlösningar finns tillgängliga. Här finns allt från möjligheten till bedömning av ledaregenskaper för samtliga nivåer, pålitlighet och benägenhet att agera lojalt mot verksamheten till skattning av serviceorientering eller problemlösningsförmåga. I en sömlös användarupplevelse arbetar våra kunder med länkade verktyg, strukturer och processer, som låter dem arbeta fritt med validerade profiler, unika ramverk och funktioner som stödjer såväl rekryteringsprocessen som "people analytics".

Du kommer också att arbeta med flera andra testverktyg, såsom Hogan Assessment System och Myers-Briggs Type Indicator.
I rollen som systemadministratör kommer du till exempel att arbeta med:
• Teknisk support i samtliga verktyg.
• Intern och extern teknisk support.
• Felsökning och bugg-hantering via ärendehanteringssystem.
• Konsultinriktad support där du hjälper kunder eller kollegor med diverse lösningar.
• Förmedla statistik eller annan utredningsfråga åt uppdragsgivare/frågeställare.
• Viss orderhantering i affärssystemet Visma NET.

För att ge dig de bästa förutsättningarna att snabbt komma in i din roll kommer du att tilldelas en mentor som hjälper och utbildar dig i systemen. Du kommer att få tillgång till Assessios interna utbildningar för att lättare kunna förstå våra kunders behov, men också för att hjälpa dig att utvecklas i arbetslivet.

Vi söker dig som har jobbat eller har ett stort intresse för tekniska, moderna lösningar - med förmågan att kunna lära och anpassa dig väl till olika komplexa situationer. Vi tror att du tidigare arbetat med flera olika affärssystem och CRM-system, eller använt olika webbaserade lösningar eller appar. Du är engagerad i ditt arbete och är motiverad för att förbättra och effektivisera arbetsuppgifter.
Vi tror att du som privatperson tycker om nya, tekniska lösningar och använder dem dagligen. Du behärskar Windows och Excel sedan tidigare och är intresserad av att lära dig mer.

Vi vill att du exempelvis har detta som tidigare erfarenheter:

• Erfarenhet av ett eller flera affärssystem (ex SAP, Oracle, Visma, Microsoft)
• Erfarenhet av supportinriktat CRM system
• Arbetat med teknisk support i molnbaserade tjänster (meriterande).
• Erfarenhet av Windows och Office-paketet.
• Jobbat i en tjänst där du sett och informerat om användarvänlighet och förbättringar för plattformen/tjänsten (meriterande).
• Erfarenhet av teknisk support både via telefon och mail.

Du kommer att jobba i nya, fina lokaler på Östermalmsgatan 87 som ligger vid Karlaplan i Stockholm. På kontoret har vi idag 60 medarbetare.
Assessio är ett högspecialiserat konsultbolag inom strategisk HR med världsledande digitala lösningar för urval och utveckling. Med Norden som bas möter vi kunders behov världen över. Kärnan är densamma som 1954: Med hjälp av världsledande testsystem, högspecialiserad expertis och i nära partnerskap, utvecklar vi organisationer, människor och resultat.

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% men inleds med 6 månaders provanställning.

Ersättning
Assessio erbjuder bra förmåner där vi har kollektivavtal, gratis gymkort (eller annat via Friskvårdsbidraget), bra pensionsavtal, sex veckors semester och flextid (före och efter telefontidernas början/slut - telefontiderna: 8:30-16:00).

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-07

Kontakt
Maria Heinz recruitment@assessio.se

Företag
Assessio Sverige AB

Adress
Assessio Sverige AB
Box 55673
10215 STOCKHOLM

Kontorsadress
Östermalmsgatan 87 2TR

Jobbnummer
3424647

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Assessio Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Assessio Sverige AB: