Supportmedarbetare, E-handelskontoret

Norrbottens Läns Landsting / Butikssäljarjobb / Boden
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Boden, Luleå, Älvsbyn, Piteå, Kalix eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Norrbottens Läns Landsting i Boden, Luleå, Älvsbyn, Piteå, Kalix eller i hela Sverige

Arbetsplats: Boden
Referensnummer: 193734

Om arbetsplatsen

Division Service har ett samlat ansvar för service inom Region Norrbotten. Vi bedriver ett systematiskt kvalitets- och förbättringsarbete i alla processer för att uppnå hög kvalitet i våra tjänster. Våra övergripande mål är att underlätta för våra kunder att nå sina mål samt utveckla kloka lösningar för en effektiv verksamhet med fokus på patienten. Vi ska fungera som kompetenscentrum inom våra ansvarsområden och ge god service genom att verka för hög kvalitet, effektivitet, tillgänglighet, en väl fungerande samverkan och ständig utveckling. Ledorden helhetssyn, samverkan och flexibilitet ska genomsyra all vår verksamhet och vägleda oss i hur vi levererar tjänster till våra kunder så att kundens krav och förväntningar uppfylls.

E-handelskontoret är regionens stödfunktion inom e-handel och arbetar idag med Beställningsportalen för läkemedel samt håller på att att växa i takt med att e-handel införs för fler inköpsområden. Det regionövergripande projektet Effektiva Inköp bedrivs under 2015-2017 och övergår därefter i förvaltning. Eftersom E-handelskontorets medarbetare deltar aktivt i projektet behöver enheten förstärkas med en resurs. Enheten tillhör verksamhetsområdet Administrativ Service/Inköp.

Publiceringsdatum
2017-04-18

Dina arbetsuppgifter
Till vårt E-handelskontor söker vi nu en serviceinriktad, kommunikativ supportmedarbetare med intresse och fallenhet för problemlösning. I arbetet som supportmedarbetare ska du ge telefonsupport till Beställningsportalens användare och arbeta i ärendehanteringssystem för att ta emot, utreda, lösa och återkoppla inkommande ärenden.

I arbetet ingår också följande arbetsuppgifter: Utföra olika typer av schemalagda administrativa uppgifter. Sprida information till användare och andra intressenter via Insidan och andra kanaler. Medverka vid utbildningar och bistå med framtagande av utbildningsmaterial. Fånga upp verksamhetens behov och omvandla dessa till krav på förbättringar i system eller annat kopplat till inköpsprocessen. Delta i tester.

Bakgrund
Du har 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande, gärna med ekonomisk inriktning. Vi vill att du har stor erfarenhet av att arbeta i komplexa IT-system och har mycket goda kunskaper i Office-programmen Word, Excel och Power Point. Du behöver också ha erfarenhet av administrativt arbete och utbildning/informationsspridning till grupper. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift.

Vi ser det som meriterande att du har tidigare erfarenhet av kundtjänst-, supportarbete eller liknande. Det är ett plus om du tidigare har arbetat i e-handelsflöden, med inköps-/beställningsarbete eller har kunskaper i fakturahantering.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är initiativrik, har ett pedagogiskt sinne och är duktig på att förklara på ett enkelt sätt. Du ska vara noggrann och ha intresse och sinne för kvalitet, ordning och reda. Eftersom E-handelsområdet kommer att utvidgas och utvecklas inom de närmaste åren så är det viktigt att du har intresse för att lära nya saker, att du aktivt vill bidra till utveckling/förbättringar och att du trivs med förändringar.

Anställningsfakta
Visstidanställning t.o.m. 2017-12-31, med trolig möjlighet till förlängning. Heltid. Placeringsort Boden. Tillträde snarast, efter överenskommelse. Intervjuer sker löpande under ansökningstiden, vänta inte med din ansökan.

Vill du veta mer?
För mer information om jobbet kontakta Berit Bäckström, enhetschef, 0921-671 36 , 070-236 67 17 eller Björn Ruona 0921-671 14

Fackliga företrädare
Per Vestin, Vision, 0921-671 83
Sista ansökningsdag är den: 2017-05-05

Varaktighet, arbetstid
Dagtid Visstid till och med 2017-12-31 med möjlighet till förlängning.

Ersättning
Individuell

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Berit Bäckström berit.backstrom@nll.se 0921-671 36

Företag
Norrbottens läns landsting

Adress
Norrbottens läns landsting
Robertsviksgatan 7
97189 Luleå

Kontorsadress
Robertsviksgatan 7

Jobbnummer
3442013

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Norrbottens Läns Landsting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Norrbottens Läns Landsting: