Supportmedarbetare

Swedbank AB / Kundservicejobb / Östersund
2020-03-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportmedarbetare" (publicerad 2022-12-08) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank AB i Östersund, Strömsund, Sollefteå, Timrå, Sundsvall eller i hela Sverige

Med 4 miljoner privatkunder och 300.000 företagskunder är Svensk bankverksamhet Swedbanks största affärsområde. Tillsammans med sparbankerna erbjuder vi kunderna många fysiska mötesplatser, ett dygnet runt-öppet kundcenter och bankens digitala kanaler.

Swedbank är banken för de många. Vi tror på mångfald och inkludering på arbetsplatsen och vi vill att våra medarbetare ska känna sig värdefulla och ha de bästa förutsättningar för att kunna utvecklas och prestera sitt bästa. Att hitta inspiration och lära av varandra driver oss framåt. Följ med oss på vår resa och läs mer om oss på: Swedbank.com/work-with-us.

Om jobbet Vårt uppdrag på Affärssupport är att supportera rådgivare från kontor, kundcenter och Sparbanker via telefon och mail. Som supportmedarbetare svarar du på frågor om system, produkter och är aktiv med förbättringsarbete. Vi söker nu medarbetare till gruppen som hanterar bland annat sparande, kort och vardagstjänster. Vi är ett härligt team som ställer upp för varandra och som jobbar för gemensam framgång.

Vi ska tillsätta en tillsvidaretjänst och två vikariat.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen Du tycker om att ge service med hög kvalitet och har för ambition att överträffa förväntningar. Att vara lyhörd, pedagogisk och flexibel är en fördel i denna roll.

Du samarbetar gärna med andra och är nyfiken på att lära dig nya saker. Vana från arbete inom bank och med telefonen som verktyg är meriterande.

Du kanske tidigare har jobbat med Rådgivare på kontor eller inom Kundcenter
Annan relevant supportverksamhet
Möjliga nästa karriärsteg Supportsamordnare
Rådgivare på kontor eller inom Kundcenter
Varför jobba med mig? - Katrin Nordin Jag har stort förtroende för mina medarbetare och värdesätter eget ansvar och initiativförmåga. För mig är det viktigt att vara tillgänglig och att finnas som ett stöd när det behövs. Vi arbetar tillsammans för din och gruppens framgång.

Tveka inte att kontakta mig om du vill veta mer om tjänsten.

Vi ber dig ha överseende med att rekryteringsprocessen kan dra ut på tiden just nu på grund av rådande omständigheter med COVID-19. Tack för din förståelse!

Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Publiceringsdatum
2020-03-24

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Swedbank AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Swedbank AB (org.nr 502017-7753), http://www.swedbank.se

Arbetsplats
Swedbank Svensk Bankverksamhet

Jobbnummer
5163443

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank AB: