Supportmedarbetare - Erisma Technologies AB

Findersfee Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Findersfee Sverige AB i Malmö, Göteborg, Vimmerby, Västervik eller i hela Sverige

Är du en problemlösare med ett genuint intresse för teknik, kundrelationer och mjukvaruutveckling? Om du dessutom är en lagspelare som trivs med varierande arbetsuppgifter så tror vi att det här kan vara en tjänst för dig!

Erisma har närmare 20 verksamma år bakom sig och är med sin framgångsrika produkt Mobigo fortfarande i framkant vad gäller teknologin bakom mobila lösningar. För att bibehålla en hög servicegrad till det ständigt ökande antalet slutanvändare, ska nu organisationen förstärkas med ytterligare en kundorienterad supportmedarbetare.

Du erbjuds en roll med varierande arbetsuppgifter där ditt primära fokus är att ta hand om kundrelaterade supportärenden via mail, telefon och fjärrstyrning. Här kommer du att stöta på allt från enklare användarfrågor till mer avancerad teknisk felsökning och du får ofta hantera flera ärenden parallellt.

Vi sätter stort värde på att du har förmågan att förmedla information kring supportärenden på ett pedagogiskt sätt i tal och skrift, både på svenska och i vissa fall engelska. Det är också viktigt att du är flexibel och har förmågan att prioritera eftersom du kommer i kontakt med flera olika typer av ärenden. En del tekniska utmaningar kräver också att du tar egna initiativ och använder din kreativitet. Du kommer rakt in i verksamheten från dag ett tillsammans med dina nya kollegor och med hjälp av ditt driv och din nyfikenhet kommer du snabbt att bli självgående på supportavdelningen. I det dagliga arbetet kommer du att ha ett stort eget ansvar och frihet att organisera och utföra dina arbetsuppgifter.

För den här rollen krävs en förmåga att lära sig nya system samt teknisk kompetens och erfarenhet av Windows, nätverk, brandväggar, Microsoft SQL server och Microsoft IIS. Du har erfarenhet från en liknande tjänst där du har jobbat med mjukvara, felsökning och kundkontakt.

Förutom ovanstående är du:
• Kommunikativ, pedagogisk och diplomatisk
• Servicefokuserad
• Driven, alert och hjälpsam
• Problemlösare
• Genuint intresserad av teknik och system
• Strukturerad med prioriteringsförmåga

FindersFee hjälper företag att lyckas med sina rekryteringar på ett tids- och kostnadseffektivt sätt genom rekommendationsbaserad rekrytering.

FindersFee bedriver search inom specialist- och chefsegmentet. Det innebär att verksamhetens kandidatbas bygger på att människor (finders) lämnar personliga rekommendationer av kandidater för nuvarande eller framtida rekryteringsbehov. För detta erhåller dessa finders en findersfee för en rekommendation som leder till lyckat resultat, dvs slutförd rekrytering. Tillsammans skapar FindersFee och deras Finders ett snabbare tempo, effektivare processer och träffsäkrare urval i varje rekrytering.
Bra kontakter lönar sig för alla....

Publiceringsdatum
2017-05-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-16

Företag
Findersfee Sverige AB

Adress
Findersfee Sverige AB
Nordenskiöldsgatan 24
21119 Malmö

Kontorsadress
Nordenskiöldsgatan 24

Jobbnummer
3528487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Findersfee Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Findersfee Sverige AB: