Supportkoordinator till världsledande företag!

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige

Är du redo för nästa utmaning? Har du goda erfarenheter av administration med fokus på service och struktur? Då är tjänsten som Supportkoordinator hos vårt kundföretag något för dig!

Publiceringsdatum
2016-11-15

Om tjänsten
Vår kund är världsledande inom kommunikationsteknik och tillhandahåller utrustning, mjukvara och tjänster till mobila och fasta nätverksoperatörer över hela världen. I din roll kommer du att sitta i ett kontorslandskap och ingå i en grupp på 5-10 personer. Du kommer att tillhöra Front Office funktionen vilket innebär att du är ansiktet utåt mot kund. Rollen innebär att du hanterar ärenderelaterade frågor från uppdragsgivaren om ändrade prioriteringar och statuskontroll på beställda uppdrag. Du kommer att arbeta nära kunden och ser till att förfrågningar prioriteras enligt fastställda rutiner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

* Extern kundsupport i form av att hantera förfrågningar via telefon och mail samt koordinera tidsbokningar med slutkunden
* Intern kundsupport i form av administrativ support och stöttning till fälttekniker på deras uppdrag
* Aktivt samarbete inom Service Operation Center (SOC) och kollektivt ansvar för gruppens utveckling och framgång
* Avvikelserapportering samt förbättringsarbete

Om dig
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieutbildning samt tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har en utbildning inom teknik och/eller har erfarenhet inom teknik. Det här är ett jobb för dig som har en social kompetens, är flexibel och har lätt för att samarbeta med andra. Har du dessutom förmågan att inta ett helhetsperspektiv, är strukturerad, lösningsorienterad samt har en förmåga att prioritera så är detta rätt tjänst för dig!

Viktigt för tjänsten är:

* behärskar engelska och svenska i både tal och skrift
* du har en analytiskt förmåga och är affärsorienterad
* har en vana vid att arbeta i ärendehanteringssystem
* du har ett stort kundfokus, är serviceinriktad och har en professionell framförhållning

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som supportkoordinator är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Tjänsten hos vårt kundföretag kommer att pågå löpande.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att

kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, dagtid.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström 031-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3162619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: