Supportkoordinator till Jeeves
Jeeves Information Systems AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jeeves Information Systems AB i Stockholm,
Jönköping,
Växjö,
Borås,
Göteborg eller i
hela Sverige Jeeves är en växande leverantör av affärssystemslösningar för små och medelstora företag inom tillverkning, handel och distribution. Vi är ett internationellt bolag med kontor på flera orter i Sverige och har sedan starten 1992 vuxit och har nu ca 175 anställda. På Jeeves vet vi att alla verksamheter är unika och har sina specifika behov. Därför ser vi olikhet som en styrka och förstår vikten av att kunna se saker ur många olika perspektiv. Vi sätter värde på engagemang och nyfikenhet, eftersom vi är övertygade om att det driver utvecklingen framåt.
Nu söker vi en serviceinriktad supportkonsult till vårt Jeeves ERP Supportteam. Är du en person med ett brinnande intresse för support och en stor vilja att lära dig mer? Då är detta rollen för dig!
Tjänsten kommer vara placerad på något av våra kontor i Stockholm eller Jönköping.
Publiceringsdatum2020-02-06Dina arbetsuppgifterSom Supportkoordinaor tar du emot inkommande ärenden från våra kunder och konsulter. Du kommer att hantera 1st line ärenden såsom incidenthantering, inkommande förfrågningar, licenser etc. Fokus i rollen är att hantera frågor och problem inom Jeeves ERP där dina främsta arbetsuppgifter består av att identifiera och prioritera olika frågor och problemställningar från kunder samt eskalera till 2nd line inom supportteamet. Förutom ett nära samarbete inom support arbetar du även tillsammans med övriga funktioner på Jeeves.
Erfarenheter Du har minst 2 års erfarenhet från en supportroll
Du har erfarenhet av support inom affärssystem
Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av Jeeves ERP
Du har relevant universitet- eller högskoleutbildning
Du talar och skriver både svenska och engelska flytande
Dina personliga egenskaperSom person är du en god lyssnare och har en mycket god förmåga att analysera och lösa problem. Du är affärsmässig där du drivs av att leverera god service och med högsta kvalitet. På Jeeves sätter vi värde på engagemang och nyfikenhet, eftersom vi är övertygade om att det driver utvecklingen framåt både för oss och för våra kunder.
Sök tjänsten redan idag!
Ta chansen att ansluta dig till ett team som brinner för sin produkt, ett företag med ljus framtid där engagemang och kunskap värdesätts. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tillsätta tjänsten, så snart vi hittat rätt person.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-07-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJeeves Information Systems AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jeeves Information Systems AB (org.nr 556343-4215)
Jobbnummer 5081822
Observera att sista ansökningsdag har passerat.