Supportkonsult / Applikationskonsult Inom E-Handel

JobBusters AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter
Vi är nu på jakt efter en junior/nyexad Supportkonsult till en av våra kunder. Du kommer främst hjälpa kunderna/användarna med deras applikationer inom e-handel och produktinformation, men då rollen är bred innefattar den även användarstöd och teknisk support. Rollen tillhör affärsområdet Commerce och innebär mycket kontakt med kunder och avdelningens 2nd-line support. Som Supportkonsult kommer du framåt även att kunna få vara delaktig i projektuppdrag såsom nyinstallationer och uppgraderingar hos kund samt ges möjlighet att växa in i rollen som incident manager om man önskar.

Företagspresentation
Vår kund är ett IT-konsultbolag med flera hundra anställda i över 10 länder runt om i världen. Deras mål är att alltid ligga i framkant gällande teknisk och strategisk rådgivning och har idag marknadens mest heltäckande erbjudande inom digital handel.

Kvalifikationer
• Du har teknisk eftergymnasial utbildning
• Du har goda tekniska kunskaper och bred teknisk förståelse
• Stort intresse för programmering/utveckling samt processerna runt detta
• Du har vissa kunskaper inom .Net
• Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift
• Det är meriterande om du har någon arbetslivserfarenhet som Supportkonsult / Applikationskonsult eller annan relevant erfarenhet (antingen från innan/efter studier eller vid sidan av dina studier)
• Det är meriterande om du förstår norska

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Supportkonsult / Applikationskonsult hos vår kund är du en person med ett starkt eget driv. Du är inte rädd för att komma med idéer och förslag, och du har förståelse för och trivs med att det är du själv som driver din egen utveckling. Vi tror att du kommer in med en hel del tekniska kunskaper och ett stort tekniskt intresse som du vill få möjligheten att utveckla.

Vad vår kund kan erbjuda
Som Supportkonsult hos vår kund har du alla möjligheter att utvecklas, och det erbjuds olika riktningar att ta. Det är högt i tak och det är en prestigelös atmosfär bland kollegorna. Organisationen är platt, vilket bland annat innebär korta beslutsvägar. Idéer och tankar är välkomna och tas på allvar. De jobbar mot många stora kunder och har mycket kunskap och erfarenheter internt som de gärna delar med sig av. De erbjuder helt enkelt en spännande miljö att få vara del av och få utvecklas inom!

Lön
Fast lön. Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid. Tillsvidare med start omgående eller enligt överenskommelse. Du blir direktrekryterad av vår kund.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-12-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-19
Ange följande referens när du ansöker: 2398
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefina Blomquist 08-525 240 21

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10

Jobbnummer
3863871

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: