Supporthandläggare

Captica AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Captica AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Nu söker vi en supporthandläggare till vår kund. Som supporthandläggare är du länken mellan kunden och serviceverkstaden när det kommer till hårdvaruproblem. Ärenden kommer framförallt in via serviceportalen och majoriteten av kommunikation hanteras där, men en del frågor kan komma via telefon, mail eller supportchatten. Som handläggare är man spindeln i nätet och är den som koordinerar kommunikationen mellan kund, serviceverkstad, försäkringsbolag eller eventuell annan part som behöver vara delaktig för att lösa kundens ärende.

Vi söker dig som är serviceminded, stresstålighet och gillar när tempot är högt.

Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

Arbetstiderna är 8-17 och sker huvudsakligen utifrån vår kunds kontor i Liljeholmen.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Captica AB (org.nr 556676-4188), http://www.captica.se

Kontakt
Christoffer Björklund
christoffer.bjorklund@captica.se

Jobbnummer
7519409

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Captica AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Captica AB: