Supporthandläggare
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Supporthandläggare till härligt team!
Om uppdragsgivaren
Till ett av Nordens största byggföretag söker nu TNG IT en supporthandläggare. Detta är en möjlighet för dig som gillar problemlösning och vill växa i mötet med andra människor. Du kommer att få fortlöpande utbildning i kundkommunikation och pedagogik.
Beskrivning av tjänsten
Som supporthandläggare kommer du att ge support till företagets internt anställda i Norden. Din primära arbetsuppgift blir att ta emot inkommande samtal från Sverige och Norge, göra felanalys och lösa problem i den utsträckning du kan. Samtliga incidenter registrerar du i ett ärendehanteringssystem.
Här blir du en del av ett trevligt arbetsteam bestående av 7 personer med god sammanhållning som sitter i fräscha lokaler. Tjänsten är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan kl. 7-16.
Publiceringsdatum2015-03-27Dina arbetsuppgifter• Ta emot och registrera inkommande ärenden via telefon eller webb
• Utföra felanalys och återgärda uppkomna problem
• Stänga ärenden och registrera dessa i vårt ärendehanteringssystem
• Kategorisera och prioritera ärenden enl. gällande regler och rutiner
• Återkoppla status till användarna
• Utbyta information och erfarenheter med kollegorna i helpdesk
• Ha en god kunskap om verksamheten och dess behov
Detta är ett konsultuppdrag fram till och med januari 2016. För rätt person finns möjlighet till anställning direkt hos kund.
Vem är du?
Vi söker dig som har goda kunskaper inom Microsoft klientprodukter, såsom Windows 7 & 8, Officepaketet samt Outlook. Det är även önskvärt att du har kunskap inom nätverkskommunikation och Sharepoint. Vidare har du telefonvana, exempelvis från arbete i kundtjänst, callcenter eller helpdesk.
Till denna tjänst söker vi en varm person som tycker om att bemöta andra människor över telefon. För att vara framgångsrik i rollen är det också viktigt att du är pedagogiskt lagd och känner lätthet inför att bemöta andras problem och hjälpa dem på vägen.
Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sandra Peiper, 0709-56 39 46. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter då du kan bifoga ditt färdiga CV och Brev. Följ anvisad länk.
Om TNG IT
Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk. Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag för att nå ut till IT-specialister med erbjudanden om uppdrag och anställning hos några Sveriges mest attraktiva företag. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.
Nyckelord: Service, teknik, IT, helpdesk, IT-support, telefonsupport, firstline
Arbetstider och omfattningHeltid heltid 7-16
ErsättningEnl. ö.k.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-26
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Peiper
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2224259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.