Supportansvarig till vår dedikerade IT-servicedesk
Nordlo Improve AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordlo Improve AB i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Halmstad,
Jönköping eller i
hela Sverige Drivs du av att stötta och leda andra till framgång? Vill du jobba i en roll med ett helhetsansvar för att kvalitetssäkra vår tekniska IT-support till kunder och kvalitetssäkra våra leveranser?
Publiceringsdatum2023-12-22Om tjänstenVi är ett dynamiskt företag som strävar efter att erbjuda högkvalitativ service till våra kunder. Vi fokuserar på att skapa en positiv kundupplevelse och söker en driven och erfaren individ som kan leda vårt tekniska supportteam till framgång. Vår servicedesk är inget callcenter, utan en teknisk support där vi gör skillnad för våra kunder - direkt. Vi brinner för att analysera våra kunders situation, förstå problemen och ta fram konkreta förslag på förbättringar. Vi effektiviserar våra kunders IT-miljö och därigenom hela deras verksamhet. Vår servicedesk är Nordlos främsta ambassadörer när det kommer till kunskap, snabbhet, lyhördhet, förståelse och engagemang. Exakt de egenskaper som våra kunder så högt värdesätter.
Din roll
I din roll som supportansvarig kommer du leda de dagliga supportaktiviteterna för att säkerställa en snabb och effektiv lösningsleverans till våra kunder. Du kommer ansvara för att utveckla och implementera strategier för att höja kundtillfredsställelsen och minska svarstider. Du kommer dessutom att
Träna, coacha och stödja supportteamet för att främja deras professionella utveckling och måluppfyllelse
Samarbeta med andra avdelningar för att identifiera och lösa kundrelaterade frågor och förbättra processer
Om dig
Vi ser att du som söker har
Tidigare erfarenhet av att leda ett supportteam eller liknande roller
Starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att navigera i olika kundscenarier
Förmåga att analysera data och dra insikter för att förbättra supportprocesser
Ett starkt initiativtagande och en förmåga att fatta beslut under tryck
Erfarenhet av att använda supportverktyg och plattformar för att spåra och hantera supportärenden
Du kommer i din roll ges stor möjlighet att påverka och forma kundupplevelsen för vårt företag. Hos oss får du en stimulerande och stödjande arbetsmiljö, samt ett utmanande och utvecklande uppdrag med goda möjligheter till professionell och personlig tillväxt.
Placeringsort för tjänsten kan vara antingen i Göteborg eller Stockholm, och du kommer leda supporttekniker i vardagen som finns på både orterna.
Varför Nordlo?
Förutom att du kommer utvecklas kompetensmässigt, få arbeta med intressanta arbetsuppgifter, roliga projekt och kunder som vi har starka partnerrelationer med, så kommer du att arbeta på ett företag som bygger sin verksamhet på vår största tillgång - våra medarbetare.
För att ge dig förutsättningar att må bra erbjuder vi bland annat dig som anställd bl.a. en sjukvårdsförsäkring, årliga hälsoundersökningar samt stor flexibilitet att kombinera arbetstid och fritid.
Vill du läsa mer om vår verksamhet, våra medarbetare och vad vi gör kan du läsa mer på
www.nordlo.com Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordlo Improve AB (org.nr 556271-9129)
Miraallén 2 (
visa karta)
417 58 GÖTEBORG
Jobbnummer 8352755
Observera att sista ansökningsdag har passerat.