Supportansvarig
TimeEdit / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TimeEdit i Göteborg TimeEdit befinner sig just nu i en expansiv fas och nysatsningar görs över hela bolaget. För att stärka upp vår kundstödsavdelning behöver vi nu en supportansvarig med ansvar för både daglig support och långsiktig kvalitetssäkring.
Du ingår i en arbetsgrupp med våra konsulter, och gemensamt har ni i uppdrag att skapa bästa möjliga förutsättningar för våra användare. På daglig basis är du ansiktet utåt för TimeEdit när du hjälper våra användare genom avancerad felsökning och problemlösning. Långsiktigt understödjer du i uppbyggandet av en ny funktion inom företaget som ska lösa framtidens supportbehov.
Dina huvudsakliga uppgifter
• Hantera first- och second line support via telefon, e-post och ärendehanteringssystem
• Planera och strukturera den dagliga supporten
• Avancerad felsökning och problemlösning på klientnivå
• Kontinuerligt arbete med kvalitetssäkring och utveckling av supportfunktionen
• Intern och extern utbildning i systemet
Vi söker en social problemlösare, gärna med tidigare erfarenhet av IT-support.Du är självgående, initiativrik och tycker om att jobba mot tydliga mål. Du kan ta helhetsansvar och tycker det är kul att sätta dig in i nya problemställningar.
Ansök med CV, eller fyll i formuläret så kontaktar vi dig så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-12-01ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGöran Hällgren +46706955860
FöretagTimeEdit
AdressTimeEdit
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7, Göteborg
Jobbnummer 3833988
Observera att sista ansökningsdag har passerat.