Supportadministratör/Kundtjänst CCD
Barona Human Resource Services AB / Supportteknikerjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Täby eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-04-27Om tjänstenVi söker dig som är noggrann, självgående och som brinner för att ge bästa service till dina kunder! Du arbetar snabbt och koncentrerat och har en god förmåga att hantera olika arbetsuppgifter.
Vidare är du prestigelös och tycker om att arbeta i grupp med ett gemensamt ansvar, samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt. Du trivs i en positiv miljö med högt tempo och ser det som en självklarhet att vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat!
Är du intresserad av tjänsten tveka inte då att skicka in din ansökan redan idag
KvalifikationerBeskrivning• Handlägger och bearbetar inkommande hård och mjukvaru ärenden.
• Registrera ärenden i kunds ärendehanteringssytem. Statusfrågor m.m.
• Ta emot många telefonsamtal som slussas vidare.
• Ansvarar för utskick & budservice flödet av reservdelar till kund. Dessa felanm hanteras via våra datasystem. Bevakar leverans och retur av densamma.
• Har mycket internkontakt med alla avdelningar inom företaget.
• Rättar och lägger upp produkter i masterdata som hamnar i callmonitor/bevakningsrutin i systemet.
• Rättar och lägger upp rätt id på felanmälningar som hamnar i fellogg.
• Ser till att kund skickar in rätt uppgifter. Avdelningen återkopplar till kundansvarig, att det blir rätt nästa gång dom felanmäler.
• Klarrapporterar/avrapp leveranser i miro, perle och andra webb-baserade system.
• Spindel i nätet roll, supportar även kollegor som vill ha hjälp med våra datasystem och frågor.
• Hanterar kunder via webbaserade portaler, öppnar och stänger felanmälningar.
PROFIL:
• Lätt för att sätta sig in i och lära sig nya arbetsuppgifter och datasystem
• Bör ha mycket god IT- och datavana, telefonvana
• Erfarenhet av att arbetat i SAP är ett plus.
• Mycket god vana av office paketet
• Stresstålig och med stor arbetskapacitet
• Serviceinriktad, socialkompetens
• Lösningsorienterad, problemlösare, gillar att lösa problem och hitta nya vägar att komma i mål
• Självgående och en lagspelare som är bra på att samarbeta
• Strukturerad, lyhörd, noggrann samt innovativ.
Förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska är ett måste.
Om arbetsgivaren:
En av Sveriges ledande leverantörer av tjänster, lösningar och produkter inom IT och kommunikation. Du kommer att vara anställd hos Barona och ditt uppdrag sker hos kunden.
Hur du ansöker:
Du söker denna tjänst via CV databas på barona.se.
Vid frågor kan du kontakta oss på 08-52520500 eller på e-post
info@barona.seOm Barona:
Barona är ett internationellt bemannings- och rekryteringsföretag vars ambition är att utveckla och förenkla rekryteringsprocessen. Vi erbjuder våra kunder unika bemannings-, rekryterings- och HR-lösningar. Barona Sverige är en del av Barona Group som etablerades i Finland för 15 år sedan och idag finns även i Norge, Danmark, Polen, Ryssland, Estland och Spanien. 2015 skapade vår verksamhet drygt 14 000 nya jobb och omsatte 250 miljoner euro. Barona erbjuder sina konsulter arbetsmöjligheter i alla situationer i arbetslivet och du som arbetssökande når arbetsgivare runt om i hela Europa.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Sökord:
Barona; IT, Kundtjänst, Customer Care, support
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningSå ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-15
Ange följande referens när du ansöker: ID:3928
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohny Ekvall 08-525 205 03
FöretagBarona Human Resource Services AB
AdressBarona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm
KontorsadressKlarabergsviadukten 63 11164 Stockholm
Jobbnummer 2810645
Observera att sista ansökningsdag har passerat.