Support- och säljkoordinator för ehandel. - Bemanningsstyrkan - Kontorsjobb i Stockholm
Support- och säljkoordinator för ehandel.
Bemanningsstyrkan / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Stockholm

Bemanningsstyrkan söker nu för kunds räkning en eCommerce Support & Sales Coordinator till en av våra kunder i Kista Science City.

Som support- och säljkoordinator ingår du i det nordiska eCommerce-teamet och har en nyckelroll i att säkerställa att eCommercehantering och kundsupport fungerar enligt uppsatta mål.
De viktigaste arbetsuppgifterna består i att vara kontaktperson gentemot kundtjänst, att se till att orderhanteringen fungerar och att uppsatta processer följs och utvecklas.

Arbetsbeskrivning:
Du ska vara huvudkontakt för kundtjänstförfrågningar och ansvara för att dessa hanteras snabbt och effektivt av både företagets olika avdelningar (kundtjänst, logistik, ekonomi, legal) som externa partners.

Du ska arbeta proaktivt för att identifiera problem relaterade till orderhantering och du kommer att vara ansvarig för ta fram lösningar och se till att dina föreslagna åtgärder genomförs. Du kommer att samarbeta med andra avdelningar hos företaget för att se till att åtgärderna får önskad effekt.


Erfarenheter:



* Erfarenhet av arbete i en koordinerade roll i ett större, internationellt företag.
* Erfarenhet av att arbeta i en kundsupport-/koordinerande roll är meriterande.
* Erfarenhet i att arbete i ett affärssystem relaterat till kundsupport, orderhantering och/eller ett ERP-system är mycket meriterande.
* Universitetsutbildning inom relevant område eller inom arbetserfarenhet inom samma område.
* Mycket goda kunskaper både flytande och skriftliga i engelska och svenska.

Färdigheter:



* Du ska kunna ta fram förslag på lösningar samt följa upp att dessa genomförs på ett strukturerat sätt.
* Du ska "äga problemen" från start till slut och kunna ställa krav på andra aktörer att de fullföljer sina åtaganden.
* Du ska vara "service minded" med ett positivt tänk.
* Du ska vara bekväm i att arbeta självständigt med många kontaktytor.
* Du måste vara snabblärd och på ett enkelt sätt kunna se processer och hur dessa kan förändras och utvecklas.
* Du ska vara noggrann och ha ett öga för detaljer.

Bemanningsstyrkan är ett auktoriserat bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Almega - Kompetensföretagen och Svenskt Näringsliv.

Vi erbjuder en fast månadslön, friskvårdsbidrag samt en engagerad konsultchef som finns på plats hos kunden flera gånger per vecka.

Tjänsten ska tillsättas omgående, uppdraget ligger på ett år med mycket stor möjlighet till förlängning.

Jag kommer att hålla intervjuer löpande så skicka gärna in ditt cv omgående tillsammans med lite information om dig!
Jag ser också gärna information om möjligt startdatum, inplanerad semester samt ett löneanspråk med ansökan.

På återhörande!

/ Therese Barvell Rappel, Bemanningsstyrkan

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-06-25

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-16
Ange följande referens när du ansöker: 382/204
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemanningsstyrkan bemanningsstyrkan@noreply.com 0852523397

Företag
Bemanningsstyrkan

Adress
Bemanningsstyrkan
19572
19572 0180

Kontorsadress
Tallbacksgatan 11S

Jobbnummer
4220420

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan: