Support- och Helpdesktekniker på TechTrade

TechTrade / Supportteknikerjobb / Sollentuna
2010-03-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support- och Helpdesktekniker på TechTrade" (publicerad 2011-10-05) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TechTrade i Sollentuna

TechTrade International AB söker en medarbetare för placering hos en av våra kunder.
TechTrade International har huvudfokus på att leverera IT-drifttjänster och agera IT-avdelning åt våra kunder. Merparten av våra kunder finns inom den privata sjuk- och hälsovården men även inom övriga branscher är vi representerade. TechTrade levererar idag en mängd olika centralt placerade server och nättjänster från sitt servicecenter till sina kunder.
Vi söker nu en support- och HelpDesktekniker åt en av våra kunder. Du kommer sitta placerad hos vår kund i Sollentuna för att hantera och ansvara för IT-ärendena i deras HelpDesk men även åtgärda supportärenden ute på plats hos användarna. Det blir ibland resor till kundens olika kontor i Sverige för att åtgärda fel/installation ute på plats. Du har en stor och mångårig datorvana och är pedagogiskt lagd. Kunden är verksam inom livsmedelsbranschen.
Du har bra praktiska kunskaper om klient OS, Windows XP och uppåt samt MS Office paketen. Kunskap i Visma business är starkt meriterande.

Publiceringsdatum
2010-03-16

Dina egenskaper
Du är ordningsam och har för vana att dokumentera förändringar och intresse av att självständigt medverka till utveckling av tjänsten och ansvara för att arbetet blir utfört i tid. Du har lätt för att lära nya saker och du är en driven problemlösare. Det är viktigt att du trivs med att arbeta ute hos kund och att arbeta på ett professionellt sätt. Du tycker lika mycket om att arbeta i grupp eller självständigt. Vi vet inte om du är kvinna eller man. Vi vet att du har ett gott humör och har alltid glimten i ögat. Du behärskar svenska mycket bra i både tal och skrift och du har goda kunskaper i engelska. Du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du bör ha dokumenterade kunskaper enligt ovan och ha goda referenser från tidigare arbetsgivare.
Är du denna person så vill vi att du kontaktar oss.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Visstidsanställning hos TechTrade i 6 månadermed möjlighet till tillsvidareanställning hos kunden.

Ersättning
Fast lön
Provanställning 6 månader. Tillgång till egen bil är meriterande

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-04-05
Ange följande referens när du ansöker: Helpdesktekniker 2010-03
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@tti.se

Företag
TechTrade

Adress
TechTrade
Box 6044
19206 Sollentuna

Kontorsadress
Sjöängsvägen 15
Sollentuna

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7540990
Faxnummer: 08-7545410
E-postadress: jobb@tti.se

Jobbnummer
607774

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TechTrade

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TechTrade: