Support Technician

Upsales Nordic AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2011-04-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support Technician" (publicerad 2011-08-19) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Upsales Nordic AB i Stockholm, Linköping, Göteborg eller i hela Sverige

Upsales Nordic AB grundades 2003 med affärsidén att hjälpa säljorganisationer att öka och effektivisera sin försäljning med det webbaserade säljstödsystemet Upsales CRM. Vi är ett ständigt växande bolag med ett starkt varumärke som idag levererar våra tjänster till över 2 000 användare i Norden och fortsätter vår expansion på utlandsmarknaden.
Som Support Technician på Upsales har du ansvar för att sköta löpande kontakt med våra kunder. Du kommer att assistera våra befintliga kunder och vara behjälplig med frågor som dyker upp vid arbete i Upsales CRM. Detta innebär att ditt viktigaste mål är att säkerställa att våra kunder snabbt får den hjälp de behöver samt att du hjälper våra kunder att öka användningen och nyttan av Upsales CRM. I dina arbetsuppgifter ingår även att utbilda våra kunder om hur de på bästa sätt använder systemet.
Dina arbetsuppgifter kommer även att bestå av att:
•     Implementera Upsales CRM för nya kunder som tecknat avtal
•     Assistera kunderna vid anpassningar och konfigurering av Upsales CRM
•     Löpande utveckla intern dokumentation, manualer samt utbildningsmaterial
•     Importera information till kunders system
•     Löpande följa upp ärenden och sköta kontakt med kund (återkoppling och återrapportering)
Vem söker vi?
Vi söker dig som är handlingskraftig och har ett naturligt driv. Vi tror att du är cirka 25-30 år gammal och har ett stort intresse för IT. För att passa in i vårt kundsupport-team är det viktigt att du självständigt tar tag i saker som dyker upp. Du är en pragmatisk person som är en riktig "doer". Som person är du serviceinriktad och du ser det som en utmaning att bistå våra kunder snabbt, effektivt och på bästa sätt. Den vi söker har en förståelse för vad som gör ett företag framgångsrikt och har förmåga att prioritera rätt uppgifter utifrån uppsatta mål. Erfarenhet från försäljning eller arbete i en säljorganisation är meriterande. Tjänsten förutsätter goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.
Hör av dig!
• Maila din ansökan till tnorling@upsales.com
• Har du några frågor? Ring 08-505 80 600 och fråga efter Thérèse Norling

Publiceringsdatum
2011-04-13

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Thérèse Norling, 08-50580600

Företag
Upsales Nordic AB

Adress
Upsales Nordic AB
Sveavägen 21
11134 STOCKHOLM

Jobbnummer
903953

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Upsales Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Upsales Nordic AB: