Support Specialist
CashGuard Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos CashGuard Sverige AB i Stockholm CashGuard
Kort beskrivning av företaget:
CashGuard specialiserar sig på kontanthanteringslösningar för detaljhandeln. Företaget grundades 1991 och har sedan dess utvecklats till den ledande aktören i branschen. CashGuards mål är att skapa den bästa betalningsupplevelsen för kunden och samtidigt erbjuda handlare de effektivaste lösningarna för att förhindra svinn, registrera kontantflöden och optimera affärsverksamheten. Fler än fem miljoner detaljhandelskunder i 25 länder använder CashGuard och det finns nästan 25 000 system i världen. CashGuard är ett helägt dotterbolag till PSI Group. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Gå till
www.cashguard.com för mer information.
Support Specialist
Publiceringsdatum2015-07-16Dina arbetsuppgifterCashGuard erbjuder IT lösningar samt expertis för att skapa mer effektiva kassaflöden. Vi optimerar kontantflödet från kundens hand till säkerhetsbolagets upphämtning. Vi hjälper våra kunder att sänka kostnaderna, öka intäkterna, höja säkerheten och ge sina kunder en bättre shoppingupplevelse. Vi växer och är i behov av en ny Support Specialist till avdelningen Service Delivery. Här arbetar du i ett litet och flexibelt team med att säkerställa och ständigt utveckla vår kundservice. Vi söker någon med ett stort intresse för teknik, som uppskattar att arbeta i ett värderingsstyrt företag och som är beredd att kämpa för att nå högt uppsatta mål. Vi erbjuder möjligheter till en karriär som kombinerar IT, service, handel och människor. Ansvarsområden Som Support Specialist är din uppgift att felsöka och lösa våra kunders och teknikers problem.
Arbetet innefattar:
• Att ta hand om situationen när olyckor sker och omständigheterna förändras i allt från ändrade rutiner till hårdvara som krånglar.
• Utveckla och uppdatera systemdokumentation.
• Arbeta med utrullningar och installationer hos kunder
• Att övervaka hur kunder arbetar med våra lösningar
KvalifikationerVi söker en strukturerad problemlösare med känsla för kundservice och erfarenhet av tekniskt underhåll.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom IT
• Minst två års relevant arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet från tvärfunktionella IT-projekt
• Flytande svenska och engelska
• Proaktiv och problemlösande attityd
Meriterande är också erfarenhet inom:
• MS SQL Server
• Nätverk
• POS integration
• Kunskaper inom spanska och tyska
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
TillträdeSå snart som möjligt
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSkicka din ansökan med CV och personligt brev till
hiring@cashguard.com , där svarar vi också gärna på eventuella frågor om tjänsten. Urval kommer att göras efter semestern.
KontaktAnastasija Kac,Service Delivery Manager 08-7322218
hiring@cashguard.com,
FöretagCashGuard Sverige AB
AdressCashGuard Sverige AB
Finlandsgatan 16
16474 KISTA
KontorsadressFinlandsgatan 16 Kista
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7322200
Faxnummer: 08--7322210
E-postadress:
info@cashguard.se Jobbnummer 2340989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.