Support Specialist

Technogarden / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Technogarden i Stockholm, Solna, Botkyrka, Sollentuna, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Technogarden är ett teknik- och ingenjörsföretag som jobbar brett med olika former av teknik- och ingenjörskompetenser. Vårt erbjudande består av tekniska resurskonsulter samt rekrytering av specialister och chefer till teknikbolagen i Norden. Technogarden är idag 350 anställda och vi expanderar kraftigt. Vi ingår i Norconsultkoncernen som är Norges största rådgivande ingenjörsverksamhet.

Technogarden Engineering söker för kunds räkning en Support Specialist

Basware är en global marknadsledande leverantör för automatisering av processer från inköp till betalning. Fler än 1 500 kunder och 1 000 000 användare i över 60 länder använder Baswares lösningar idag. Baswares tjänster omfattar implementering, processrådgivning, ASP, SaaS och meddelandetjänster som bidrar till att öppna e-faktura-marknaden för kunderna. Basware är idag en av Europas största van-operatörer och levererar såväl mottagar- som sändningslösningar. Basware bildades 1985 och är noterat på Helsingforsbörsen. Med fler än 1 200 anställda i 10 länder är företaget en attraktiv arbetsgivare. Basware Sverige har funnits i 10 år och har omkring 50 anställda med två kontor, ett i Stockholm och ett i Falun. Basware letar nu efter ytterligare en duktig medarbetare som ska arbeta i rollen som Support Specialist.

Vill du bli en del av vårt Skandinaviska supportteam och arbeta tillsammans med 6 engagerade kollegor här i Sverige. Du kommer att ingå i ett team med bra stämning och med utmanande och varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med teknisk support och problemlösning gentemot våra kunder. Våra supportärenden är till viss del produktrelaterade, men även av teknisk karaktär. Då vi har många produkter i vår portfölj och är ett företag som utvecklas hela tiden, blir följden att du lär dig nya saker hela tiden.

Krav för att söka tjänsten: 

• Universitets-/ högskoleutbildad - IT inriktning, relevant erfarenhet kan erstätta formell utbildning
• Bred IT kompetens
• SQL, Windows, Citrix
• Relationsdatabaser, Microsoft eller Oracle
• Windows (client och server)
• Erfarenhet av IT-support är en fördel
• Kunskap i bokföring/ERP system är en fördel

God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav

Publiceringsdatum
2012-03-27

Dina personliga egenskaper
• Ansvarsfull
• Serviceintriktad
• Kommunikativ
• Samarbetsförmåga
• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Förmåga att ha överblick och att se sammanhang
• Analytisk
• Förmåga att fokusera och prioritera
• Kvalitets- och resultatorienterad

Vi erbjuder

• Marknadens bästa kompetensmiljö inom inköp- och fakturahanteringssystem
• Jobba med stora spännande kunder
• Goda karriärs- och utvecklingsmöjligheter både i Sverige och internationellt
• En dynamisk och social miljö
• En organisastion där du är synlig och har möjlighet till påverkan
• Kontor i Stockholm och Falun
• Våra värderingar handlar om respekt, mod, proffessionalism och målfokus 

Kontaktuppgifter för detta jobb
I den här rekryteringen samarbetar vi med Technogarden. Vi ser fram emot din ansökan snarast, på cvstockholm@technogarden.se . Eventuella frågor besvaras av Maria Rabb, rekryteringskonsult, på telefon 0739-808398. Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Marknadsmässig

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: cvstockholm@technogarden.se

Kontakt
Maria Rabb, +46 739 80 83 98

Företag
Technogarden

Adress
Technogarden
Hemvärnsgatan 15
17154 SOLNA

Jobbnummer
1198662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Technogarden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Technogarden: