Support specialist

Jeeves Microcraft AB / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jeeves Microcraft AB i Borås

Publiceringsdatum
2009-05-20

Beskrivning av verksamheten
Jeeves Information Systems AB är en ledande leverantör av affärssystem, som med produkterna Jeeves Selected, Jeeves Universal och Garp förser företag med effektiva lösningar för att utveckla och stötta sina affärsprocesser. Jeeves affärssystem erbjuder en bred funktionalitet till marknadens lägsta totala ägandekostnad*. Kunderna är företag med 5 till 1000 anställda och de finns idag bland cirka 4 000 företag i över 40 länder. Jeeves fokuserar på produktutveckling medan försäljning sker via partners och återförsäljare. Verksamheten startade 1992 och sedan 1999 är Jeeves noterat på NASDAQ OMX Nordic Exchange (Small Cap). För mer information, se www.jeeves.se.

Dina arbetsuppgifter
Denna tjänst på Jeeves Microcraft i Borås innebär
att du kommer arbeta som Support Specialist för våra
affärssystem Garp och Jeeves. Du kommer att vara en
viktig del av vårt helpdeskteam som är produktexperter
gentemot våra partners och kunder. Till en början kommer
du ha fokus mot Garp och där ha spetskompetens inom
försäljning/crm/butik samt system och teknik. Senare
kommer du som Support Specialist även få en viktig roll
i utvecklandet av våra partners kunskaper i Jeeves, både
inom Sverige och Europa.
Som Support Specialist blir dina arbetsuppgifter att:
• ge support och stöd till kunder och partners inom våra produkter
• kontinuerligt uppdatera arbetsgångar och hjälptexter
• hålla presentationer och utbildningar

Utbildning och erfarenhet
För att passa för jobbet och hos oss bör du:
• ha hög social kompetens samt vara lyhörd för kunden och partnerns behov
• ha stor pedagogisk förmåga så du kan förmedla dina kunskaper vidare till kunder och partner
• ett gott driv och inte vara rädd för att ta egna initiativ
• gilla att ge service och tillhandahålla support
• behärska engelska i tal och skrift
• ha ett stort intresse för system och teknik
Meriterande:
• erfarenheter från Garp eller annat affärssystem, främst inom order, lager, crm och kassasystem
• erfarenhet av arbete med support
• erfarenhet av internationellt arbete

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Provanställning + tillsvidareanställning. Arbetstiderna är 08:00 - 17:00, måndag till fredag.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-06-05
Vi strävar efter att minimerar vår negativa miljöpåverkan så mycket vi kan och vill att du därför mejlar din ansökan till anette.noren@jeeves.se . Sista ansökningsdag är 090605.
Ansökan kan skickas till e-postadress: anette.noren@jeeves.se

Kontakt
Anette Norén, Customer Services Manager, tfn: 033 44 41 00

Företag
Jeeves Microcraft AB

Adress
Jeeves Microcraft AB
Box 396
50312 BORÅS

Kontorsadress
Göteborgsv. 99

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 033-444100
Faxnummer: 033-444199

Jobbnummer
454209

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jeeves Microcraft AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jeeves Microcraft AB: