Support medarbetare

EU-Supply Holding AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos EU-Supply Holding AB i Stockholm, Linköping, Halmstad eller i hela Sverige

EU-Supply Holding AB utvecklar och säljer ett av de ledande plattformarna i Europa för elektronisk upphandling med fokus på offentlig upphandling. Med huvudkontor i Stockholm, har EU-Supply 17 anställda i Sverige och även anställda i Danmark och Storbritannien. EU-Supply är i en expansiv fas då företaget nyligen vunnit flera nationella ramavtal samt stora kunder i Europa, både direkt och genom samarbetspartners, vilket innebär att vi behöver utöka vår support med en engagerad Helpdesk medarbetare.
Du kommer att arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor i ett fräscht och öppet kontorslandskap på Kungsholmen.
Vi söker dig som vill jobba som Helpdesk medarbetare i vårt upphandlingssystem. Att arbeta med 1st line support hos oss innebär stimulerande och även omväxlande arbetsuppgifter då vi är ett litet företag där alla hjälper varandra. Vänliga och engagerade kollegor kombinerat med kundrelationer i bl. a Frankrike, Portugal, Holland, Storbritannien, Litauen samt de Nordiska länderna gör arbetet intressant och utvecklande.
Arbetet som Helpdesk medarbetare på EU-Supply innebär typiska helpdeskuppgifter i vårt webbaserade upphandlingssystem. Det innebär att du, via telefon, mail och vårt supportsystem tar emot ärendet från våra kunder och partner och hjälper dem med enklare problem i vårt system. Du löser de frågor/problem du kan på egen hand och lämnar övriga ärenden vidare till dina kollegor i 2nd support. Du arbetar för att alltid ge EU-Supplys kunder bästa service och fokuserar på att kommunicera med kunden på bästa sätt och ser till att inget faller mellan stolarna.
• Bevaka/hantera/prioritera ärenden via mail, telefon och vår support site
• Återkoppla till kunden
• Besvara frågor och guida användaren
• Skapa guider
• Uppdatera vår interna supportwiki
• Vidarebefordra ärenden till rätt person vid behov
Beskrivning av kvalifikationer:
• Har minst gymnasial utbildning
• Har god dator- och Internetvana
• Är tålmodig och noggrann
• Talar mycket bra svenska och engelska. Du kommer i ditt dagliga arbete kommunicera med företagskunder i både Sverige och i övriga Europa och behöver kunna göra det på ett professionellt sätt.
Det är en fördel om du har erfarenhet av arbete inom helpdesk, kundtjänst eller callcenter.
Som person är du noggrann och kan behålla lugnet i stressade situationer. Vidare har du förmågan att samarbeta och har lätt för att skapa goda relationer med både dina kollegor och kunder. Du trivs i en serviceinriktad roll och har en god pedagogisk förmåga.

Publiceringsdatum
2011-09-26

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Tillträde
snarast

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-09
Ange följande referens när du ansöker: support medarbetare
Ansökan kan skickas till e-postadress: heidi.wennberg@eu-supply.com

Kontakt
Heidi Wennberg, 070-556 03 01, heidi.wennberg@eu-supply.com

Företag
EU-Supply Holding AB

Adress
EU-Supply Holding AB
Arbetargatan 33D, 3tr
11245 STOCKHOLM

Kontorsadress
Arbetargatan 33D, 3tr

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6173551
E-postadress: heidi.wennberg@eu-supply.com

Jobbnummer
1038474

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från EU-Supply Holding AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos EU-Supply Holding AB: