Support med inriktning mot vårdsystem
Region Örebro län / Administratörsjobb / Örebro
2018-12-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support med inriktning mot vårdsystem" (publicerad 2019-03-18) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Örebro län i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Servicecenter är en avdelning inom Område Kundtjänst som består av ca 70 medarbetare där även telefonväxeln och förvaltning av telefoni ingår. I Servicecenter tar vi emot felanmälningar, beställningar samt ger support och förmedlar ärenden inom IT, vård- och administrativa system, fastighetsfrågor, telefoni, städ och transport. Till oss kommer också alla medarbetare och kommunanställda för att få sitt eTjänstekort utfärdat.
Publiceringsdatum2018-12-06Dina arbetsuppgifterArbetet innebär att ge stöd och support i Regionens vårdsystem. Du kommer att arbeta tillsammans med övriga medarbetare inom Servicecenter och är en viktig resurs för användandet av vårdsystemen inom verksamheten.
Som support för vårdsystem kommer du guida, hjälpa och svara på frågor från Regionens användare i vårdsystemen. Du kommer även ta emot felanmälningar och hantera behörigheter till systemen.
När våra kunder ringer, tar vår första linje emot samtalet och hjälper till med en begränsad mängd frågor och slussar övriga samtal vidare till den andra linjen. Ärenden som inte lösas av den andra linjen läggs vidare till bakomliggande organisation inom Regionservice som utgör tredje linjens support.
KvalifikationerDu ska ha lägst gymnasial utbildning där inriktning mot vård är meriterande.
Då stor del av arbetet innebär att ge support via telefon bör du ha vana från denna typ av support och ha en god pedagogisk förmåga. Du trivs med kundkontakter, är serviceinriktad och kan ge ett professionellt bemötande till våra användare.
Vi fäster stor vikt vid din sociala kompetens, din samarbetsförmåga och din förmåga att även arbeta självständigt. Du ska också kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Vi ser gärna att du är driven och har viljan att utveckla både dig själv och tar initiativ i interna förbättringsarbeten. Du är intresserad av utveckling, följer trender och håller dig uppdaterad inom dina kunskapsområden.
Vår organisation:
Område Kundtjänst består av ca 70 medarbetare inom avdelningarna Servicecenter, telefonväxel samt förvaltning telefoni. Servicecenter är Region Örebro läns interna servicecenter som servar samtliga medarbetare. I servicecenter tar man emot felanmälningar, beställningar och ger support inom bland annat IT, vård- och administrativa system, fastighetsfrågor, telefoni, städ och transport.
Regionservice arbetar med service till Region Örebro läns verksamheter. Hos oss finns många olika arbetsuppgifter och yrken inom områden som administration, fastigheter, IT, medicinsk teknik, kundtjänst, kost, städ, transport och logistik. Regionservice präglas av stort engagemang för service, samverkan och utveckling av arbetsmetoder. Våra 850 medarbetare är vår främsta tillgång för att göra ett gott arbete med kunden i fokus.
TillträdeSnarast enligt överenskommelse.
Ansökan ska innehålla fullständig CV med meritförteckning, personligt brev samt adressuppgifter och ärendenummer till sökt tjänst. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju.
Övrig informationVi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-21
Ange följande referens när du ansöker: Rs:2018:122
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristiansen, Martin 019-6026090
FöretagRegion Örebro län
AdressRegion Örebro län
Box 1613
70116 Örebro
KontorsadressSe hemsida
Jobbnummer 4496051
Observera att sista ansökningsdag har passerat.