Support / Kundsupport / Säljsupport / Backoffice till SmartDok

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2019-11-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support / Kundsupport / Säljsupport / Backoffice till SmartDok" (publicerad 2019-12-05) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-11-11

Företaget
Visma SmartDok är ett programvaruföretag med huvudkontor i Alta, Norge. De har utvecklat ett datainsamlingssystem för bygg- och anläggningsbranschen. Produkten är webbaserad med egenutvecklade appar vilket gör den enkel att använda. Visma SmartDok förenklar för deras kunder inom en rad olika områden som exempelvis tidrapportering, varuförbrukning, service och underhåll. Företaget har funnits i Norge sedan 2007 och är idag väletablerat på den norska marknaden med ett tydligt fokus att expandera i Sverige där de startade upp sin verksamhet 2013. År 2018 blev Visma majoritetsägare till SmartDok vilket innebär att SmartDok numera är Vismas molnbaserade programvarusystem för bygg- och anläggningsbranschen.


Dina arbetsuppgifter
Som kundsupport hos SmartDok arbetar du huvudsakligen med att besvara frågor och funderingar från företagets kunder via telefon och mail. Du är första kontakten med kunderna och är därmed en viktig funktion i företaget. Ärenden som du hanterar är kopplade till företagets produkt och du förväntas lösa ärendena på egen hand alternativt eskalera vidare ärendet internt. I dina arbetsuppgifter ingår också uppdatering av onboarding material för företagets kunder, medverka på mässor runt om i landet, utformning av marknadsföringsmaterial, skriva införsäljande artiklar om produkten och företaget samt utforma guider om produkterna.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet från en service- och kundorienterad roll
• Intresse för IT och teknik
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Meriterande med B-körkort

För att trivas i rollen ser vi att du brinner för att leverera god service och trivs i en kundfokuserad roll. Du är lyhörd och kommunikativ då rollen innebär mycket extern kontakt där du lyssnar in kundens behov och förfrågningar. Du besitter en god problemlösningsförmåga och motiveras av att hitta lösningar på de problem som kunden stöter på. Vidare är du strukturerad och du kommer gärna med egna initiativ och berättar om dina idéer för andra.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Visma SmartDok har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Visma SmartDok en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Kungsholmen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, kundsupport, kunder, kundkommunikation, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundorienterad, kund, visma smartdok, heltid, stockholm, service, kundservice, IT, teknik, mjukvara

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
4950764

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: