Support / Kundfaktureringen Till Envirotainer AB

Magdalenas Kontorstjänster AB / Redovisningsekonomjobb / Uppsala
2008-05-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support / Kundfaktureringen Till Envirotainer AB" (publicerad 2008-06-07) ⬅️


Visa alla redovisningsekonomjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magdalenas Kontorstjänster AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Magdalenas Kontorstjänster AB är ett genuint uppsalaföretag sedan 1982. Vi arbetar främst med ekonomi och redovisning till små och stora företag, men vi rekryterar och hyr även ut personal inom alla yrkesområden.
Till Envirotainer AB i Lagga söker vi nu en support till kundfaktureringen.
Envirotainer AB (www.envirotainer.com) är världsledande tillverkare och uthyrare av aktiva temperaturkontrollerade flygfraktslösningar. Bolaget har i över 10 år möjliggjort säker flygtransport av känsliga produkter med hjälp av sina aktiva temperaturkontrollerade containerteknologi. Envirotainer finns representerat i ett tjugotal länder världen över med huvudkontor och produktion/utveckling i Lagga Marma strax utanför Uppsala.
Till support och kundfakturering söker vi nu en driven och lyhörd medarbetare.
Arbetsuppgifter;
Som support vid kundfaktureringen har du mycket varierande arbetsuppgifter. Dina främsta arbetsuppgifter är dock arbetet med kundfakturor samt administration av dessa. Att kontrollera att samtliga fakturor inkommer som avtalat samt att aktivt driva in kundfordringar världen över. Support mot kunder både internt samt externt i bolaget.
Dina kvalifikationer;
Du har minst gymnasiekompetens som 3-årig gymnasieekonom och gärna erfarenhet av tidigare arbete med ekonomi- och fakturahantering. Arbetstempot är emellanåt högt vilket innebär att stresstålighet, noggrannhet samt lyhördhet är ledord för tjänsten. Du är väl förtrogen med Outlook samt Officepaketet och meriterande är om du arbetat i något fakturahanteringssystem tidigare. Du driver dina "egna" projekt vilket innebär att du gör uppföljning är envis och driven. Du är kundorienterad och prestigelös.
Ett krav är att du talar och skriver engelska obehärskat då det är koncernspråket och internationell miljö i bolaget.
Som person är du utåtriktad och arbetar självständigt. Du är duktig på att lösa problem, har en god analytisk förmåga, ansvarskännande och har lätt för att samarbeta.
Tjänsten är en rekrytering till en visstidsanställning på 100% och skall tillsättas i början av augusti 2008 tom årskiftet 09/10. Arbetstiden är 08-17 och flextid tillämpas. Du söker tjänsten genom vår hemsida www.magdalenas.se så snart som möjligt. Urval sker löpande varför vi vill ha din ansökan omgående. För ytterligare information kontakta Lena Wik 018-153555 eller lena.wik@magdalenas.se .
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2008-05-29

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
100%

Ersättning
Fast lön
Fast lön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-06-17
Ange följande referens när du ansöker: MAG9048LWUPP

Kontakt
Lena Wik, 018-153555, jobb@magdalenas.se

Företag
Magdalenas Kontorstjänster AB
Företagspresentation

Adress
Magdalenas Kontorstjänster AB
BERGSBRUNNAG 22
75323 UPPSALA

Kontorsadress
BERGSBRUNNAG 22
UPPSALA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 018-15 35 55

Jobbnummer
235599

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magdalenas Kontorstjänster AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magdalenas Kontorstjänster AB: