Support inom lön / HR till Skanska

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till Skanska söker vi dig som vill jobba som kommunikatör inom kundservice inom lön och HR. Läs mer här!

Trivs du i en roll där du ger service samtidigt som du får möjlighet att använda dina kunskaper inom lön och HR? Är du pedagogisk och lätt ser lösningar på problem? Då kan det vara dig vi söker till rollen inom området Affärsstöd lön och HR på Skanska. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här får du möjlighet att utvecklas i en spännande roll på ett stort och internationellt företag. Du kommer bli del av ett härligt team som alltid ser till att leverera kundservice i toppklass! Du kommer att jobba på Skanskas huvudkontor som är placerat i Stadshagen i centrala Stockholm.

Detta är en del av TNGs bemanningsverksamhet där du är anställd hos TNG men arbetar ute hos Skanska under hela perioden. Vi på TNG värnar om våra konsulter och du får ta del av många goda förmåner.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som supportmedarbetare kommer du att arbeta med att ge förstklassig service främst till den interna organisationen i frågor rörande:

* lön
* avtal
* interna processer
* andra HR-relaterade frågor

Du kommer även aktivt att arbeta med förbättringar via ProcessFörbättringsMetoden, där du kommer vara delaktig i arbetet med att utveckla och förbättra rutiner tillsammans med processägare tillika arbeta med egna ansvarsområden.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid under kontorstider f.n. 07.00 - 16.00, enligt schema. Planerad start är i augusti 2017 och uppdraget förväntas att pågå fram till mars 2018, med möjlighet till förlänging/anställning. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av TNG och jobba som konsult ute på Skanska.

VEM ÄR DU?

För tjänsten ser vi att du har en relevant utbildning inom lön och/eller HR och du har sedan tidigare minst ett års erfarenhet inom serviceyrket. Att du är data- och systemkunnig och mycket god förmåga att ge professionell service ser vi som nyckelkompetenser för att du ska lyckas i rollen som supportmedarbetare inom Affärsstöd lön / HR.

Som person har du lätt för att samarbeta med andra samtidigt som du har en förmåga att leda dig själv i det dagliga arbetet. Vi tror att du har en god social förmåga och har lätt för att skapa konstruktiva relationer i arbetet. Vidare ser vi att du är en "problemlösare" och att du har en hög grad av tålamod. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift, då du dagligen ger support via mail och telefon.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-05-04

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Ek pernilla.ek@tng.se 0760-715571

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3476502

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: