Support / Helpdesk till Input interiör Stockholm

Input interiör AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Input interiör AB i Stockholm, Uppsala, Västerås, Norrköping, Gävle eller i hela Sverige

Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Som administrativ support på Input interiör i Stockholm arbetar du som en del av vårt supportteam och erbjuds en varierande tjänst där du blir en viktig resurs i arbetet mot kontorets och koncernens gemensamma mål. Tillsammans med våra projektledare och monteringsavdelning säkerställer du att produkter, leveranstider, ordererkännanden och samordning fungerar enligt den gemensamma planeringen. Du kommer främst arbeta med:
Kontroll av orderbekräftelser.
Hantering av reklamationsärenden.
Bemanning av vår telefonväxel.
Leveransbevakning.

Vi söker dig med mycket energi och engagemang som kan ge kollegor och kunder bästa möjliga service genom att lösa olika ärenden på ett professionellt sätt och i rätt tid. För att lyckas i rollen ser vi att du:
Är noggrann och affärsmässig.
Strukturerad och ansvarsfull.
Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Har god servicekänsla.
Gillar att prata med kunder och leverantörer.

Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen och med lätthet tar till dig nya programvaror. Tidigare erfarenhet från försäljning och kundtjänst, med erfarenhet av olika affärs- och mailsystem är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.

Publiceringsdatum
2021-10-06

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan senast 7 november. Urval och intervjuer sker löpande.
Ansök via formuläret på inputinterior.se och bifoga personligt brev och CV samt uppge löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Input interiör AB
Sveavägen 145
11346 Stockholm

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Input interiör AB (org.nr 559150-6349), https://www.inputinterior.se/
Sveavägen 145 (visa karta)
113 46  STOCKHOLM

Arbetsplats
Input interiör

Jobbnummer
6021710

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Input interiör AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Input interiör AB: