Support / Helpdesk på kassasytem

Experis IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis IT i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Till ett uppdrag hos vår kund söker vi nu dig som vill arbeta med support / helpdesk för Windowsbaserade kassasystem och för bankomater. Tjänsten avser en anställning som konsult på Experis med placering hos vår kund.

Vad kan vi erbjuda dig?

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Du får ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi har höga förväntningar på dig och i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag. Vi har oftast längre uppdrag där du får möjlighet att visa framfötterna och växa in i din roll. Vi erbjuder dig även möjlighet till utbildning och certifieringar inom nätverk eller andra produkter.

Publiceringsdatum
2012-06-28

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i en helpdesk och supportera kassasystem och bankomater. Kunderna är välkända inom detaljhandeln och bank. Arbetstiderna är skift schemalagt rullande mellan 06-22 alla dagar om året. Företaget är beläget i Solna och det är en fördel om du bor i närområdet.

Det är viktigt att du är tekniskt intresserad då du får möjlighet att lära dig mycket teknik och kunden letar efter ett långsiktigt samarbete tillsammans med dig.

Bakgrund
• Krav är erfarenhet från IT-support / helpdesk i runt ett år
• Goda kunskaper i Windows-miljö
• Bra kunskaper och kännedom om Office-paketet och Outlook
• Mycket bra svenska och engelska i tal och skrift

Du som söker bör ha god vana av support / helpdesk samt ha grundläggande tekniska kunskaper och erfarenheter. Du bör även ha goda kunskaper i funktionalitet och felsökning. Stor vikt läggs på professionell kundhantering. Meriterande om du har kompetens inom kassasystem. Viktigast är rätt attityd när det gäller analyser av fel och att hjälpa kunder.

Ansökan och upplysningar
För att söka tjänsten registrerar du ditt CV på Experis hemsida: www.experis.se. Eventuella frågor besvaras av Alexander Tonelli på mail: alexander.tonelli@se.experis.com Vi kommer se över ansökningarna löpande så skicka din redan idag!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-07-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexander Tonelli, 08-50895437

Företag
Experis IT

Adress
Experis IT
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1284688

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis IT: