Support / Backoffice - Input interiör Stockholm

Input interiör Stockholm AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Input interiör Stockholm AB i Stockholm, Sundbyberg, Uppsala eller i hela Sverige

Support / Backoffice - till Input interiör i Stockholm

När Input interiör startades 1987 var drömmen att skapa ett inredningsföretag som var oberoende och jobbade med god
design. Idag är det verklighet. Input interiör är Skandinaviens ledande oberoende inredningskoncern med unik kompetens
inom inredning av kontor, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg. Vi är 300 medarbetare, finns på
20 orter från Luleå i norr till Malmö i söder och omsätter cirka 1,1 miljard SEK.

Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder rätt förutsättningar för en utvecklande arbetsvardag samt möjligheten att arbeta med välkända varumärken och
marknadens i särklass bredaste sortiment. Du får internutbildning, löpande feedback på ditt arbete samt stöd och uppmuntran
från de bästa i branschen. Som medarbetare hos oss får du en mycket varierande vardag fylld med utmaningar, utvecklande
möten och självständigt arbete.

Vad vi söker
Vi söker dig med mycket energi, engagemang och med ambitionen att göra Input interiör till den mest efterfrågade
inredningsleverantören i Stockholmsregionen. Du är ambitiös, driven och har ett sug efter nya utmaningar. Som
supportmedarbetare är du prestigelös och ansvarar för att kollegor och kunder får bästa möjliga service. Du är ordningssam
samt administrativ och kan hantera många olika typer av projekt samtidigt. Leveransbevakning, sökning av gods, granskning
av ordererkännanden och leverantörskontakter blir en del av din vardag. Som en del av vårt support-team löser du olika slags
ärenden på ett effektivt och professionellt sätt. Det är viktigt att du är flexibel, lösningsorienterad, affärsmässig och har lätt för
att skapa relationer både internt och externt samt inte har några problem att hjälpa till där det behövs.

Vi söker dig som har social kompetens, är lyhörd och tycker om kontakt med människor. Du har som lägst gymnasieutbildning
och vana av att arbeta i PC-miljö samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Branschvana är meriterande men inget måste.Vi lägger stor vikt vid rätt inställning och personliga kvalitéer.

Ansök snarast
Input interiör i Stockholm har 60 medarbetare. Kontor och utställning finns på Sveavägen 145.
Välkommen med din skriftliga ansökan samt löneanspråk och CV snarast.
Maila till annica.g@inputinterior.se eller skicka till adressen nedan, märk ansökan "Support, Stockholm".
Input interiör Stockholm AB
Att. Annica Gustavsson
Sveavägen 145
113 46 Stockholm
Input interiör © 2013
Stockholm

Publiceringsdatum
2013-08-16

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Tillträde
Enligt överenskommelse

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-19
Ansökan kan skickas till e-postadress: annica.g@inputinterior.se

Kontakt
Annica Gustavsson kontorschef

Företag
Input Interiör Stockholm AB

Adress
Input Interiör Stockholm AB
Sveavägen 145
11346 STOCKHOLM

Kontorsadress
Sveavägen 145

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.

Jobbnummer
1628028

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Input interiör Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Input interiör Stockholm AB: