Support Agent Servicedesk
InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige EssCom AB söker nya medarbetare till sin Support
Vill du bidra till att samhället rullar på smidigt och utan onödiga avbrott? Skulle du beskriva dig själv som serviceminded, driven och social?
Värdesätter du ett trevligt arbetsklimat som präglas av laganda och en stor portion glädje?
Då kan detta vara arbetet för dig!
Om rollen:
Vi är en 1st line support. Vi arbetar tätt tillsammans och löser gemensamt de incidenter som våra kunder rapporterar.
I din roll som 1st line Incident Agent möter du våra kunder i både samtal och via mail.
Målet är att lösa alternativt vidarebefordra incidenterna till 2:nd level.
Nu undrar du säkert vad som kommer att bli dina huvudsakliga arbetsuppgifter.
Som Incident Agent kommer du att:
På ett trevligt och hjälpsamt sätt ta emot, registrera, kategorisera och prioritera de ärenden våra kunder rapporterar,
hantera och lösa incidenter i vårt ärendehanteringssystem ServiceNow.
Tjänsteort är Sundbyberg.
Omfattning: Heltid (40 h per vecka)
Arbetstider: Schemalagd arbetstid där vardagar, kvällar och helger förekommer.
Vem är du?
Vi söker dig som trivs i nära samarbete med kollegor, som är social och driven. Du sätter laget först och bidrar alltid till att göra kunderna mer än nöjda.
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med kundsupport?
Det är förstås toppen om du har det, men om inte kommer du att få den upplärning som tjänsten kräver på plats hos oss.
Tjänsten kan innebära att du får hantera avancerade IT-frågor. Det är därför bra om du har grundläggande kunskaper inom operativsystemet Windows och nätverk.
Även grundläggande kunskaper inom hårdvara och dess funktioner är en fördel.
För att lyckas i denna roll behöver du ha mycket goda kunskaper i både svenska och engelska.
Vilka är vi?
EssCom arbetar rikstäckande med avancerad teknik, support och logistik utifrån branschens högsta miljö- och servicekrav. Vi förutser och minimerar driftstörningar i affärskritiska system och erbjuder effektiv hjälp dygnet runt. Med djup teknisk kunskap håller vi alltid såväl tid som budget.
EssCom erbjuder möjligheten att arbeta i ett entreprenörsdrivet bolag, med kraften och utvecklingsmöjligheterna i en stark koncern. Hos oss trivs du som sätter resultat och affärsnytta före prestige och vill arbeta i ett lönsamt och växande bolag där din insats gör skillnad.
EssCom arbetar aktivt med miljö- och arbetsmiljöfrågor och för en arbetsplats där mångfald, inkludering och jämställdhet står i fokus. Hos oss kommer du till en platt organisation med närhet till din chef och där vi alltid har högt i tak i dialogen.
Utmärkande för EssCom är en god och vänlig stämning där vi alltid ställer upp för och hjälper varandra, i såväl stort som smått. Vi brukar kalla detta för "EssCom-andan". Vi tycker om att arbeta pragmatiskt och lösningsinriktat, och hos oss kommer kunden alltid i första hand.
Som anställd på EssCom erbjuds du en hälsoförsäkring, ett generöst friskvårdsbidrag och roliga aktiviteter med kollegor.
Utöver detta har vi självklart kollektivavtal och tjänstepension.
Var hittar du oss?
Vi har kontor runtom i Sverige men för just denna tjänst är det vårt kontor i Rissne som är aktuellt.
Kontoret ligger i Ursviks Entré byggnad. Där finns närhet till restauranger och gym
Utanför kontoret finns parkeringsplatser om du kör bil, några platser har dessutom laddstolpar."
Låter detta intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi kommer att genomföra urval och kalla till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna både män och kvinnor som sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!
Läs mer om vår Privacy Statement här:
https://www.visma.com/privacy/För frågor kring tjänsten, kontakta:
Jeanette Nyland Support chef :
jeanette.nyland@visma.com , tel. +46767221161
Daniel Rodensjö Team leader :
daniel.rodensjo@visma.com , tel. +46702632614
Varmt välkommen med din ansökan!
"Saknar du någon av de erfarenheter som beskrivs här ovan men ändå är intresserad av tjänsten? Skicka in en ansökan och beskriv vad du kan tillföra istället. Ett starkt driv kan ta en långt!"
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare InfoCare Service AB (org.nr 556549-7541)
Arbetsplats InfoCare
Jobbnummer 8040370
Observera att sista ansökningsdag har passerat.