Support agent (Front-End)
EU-Supply Holding AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2014-06-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support agent (Front-End)" (publicerad 2014-11-05) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos EU-Supply Holding AB i Stockholm,
Linköping,
Halmstad eller i
hela Sverige EU-Supply Holding AB utvecklar och säljer ett av de ledande plattformarna i Europa för elektronisk upphandling med fokus på offentlig upphandling. Med huvudkontor i Stockholm, har EU-Supply drygt 50 anställda i, Sverige, Norge, Danmark, Estland och Storbritannien. Vi behöver nu utöka vår support med en engagerad Support Agent. Du kommer att arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor i ett fräscht och öppet kontorslandskap i norra Vasastan.
Front-End support i vårt webbaserade system
Vi söker dig som vill jobba som Support Agent i vårt upphandlingssystem CTM. Att arbeta med Front-End support hos oss innebär stimulerande och även omväxlande arbetsuppgifter där alla hjälper varandra. Vänliga och engagerade kollegor kombinerat med kundrelationer i bl. a Frankrike, Holland, Storbritannien, Grekland, Irland samt de Nordiska länderna gör arbetet intressant och utvecklande.
Publiceringsdatum2014-06-25Dina arbetsuppgifterArbetet som Support Agent på EU-Supply innebär typiska helpdeskuppgifter i vårt webbaserade upphandlingssystem. Det innebär att du, via telefon, mail och vårt supportsystem tar emot ärendet från våra kunder och partner och hjälper dem med enklare problem i vårt system. Du löser de frågor/problem du kan på egen hand och lämnar övriga ärenden vidare till dina kollegor i 2nd line support. Du arbetar för att alltid ge EU-Supplys kunder bästa service och fokuserar på att kommunicera med kunden på bästa sätt och ser till att inget faller mellan stolarna.
Du kommer t.ex. att:
• Bevaka/hantera/prioritera ärenden via mail, telefon och vår support system samt återkoppla till kunden
• Besvara frågor och guida användaren
• Uppdatera vår interna supportwiki
• Vidarebefordra ärenden till rätt person/avdelning vid behov
Vi söker dig som:
• Har minst gymnasial utbildning
• Har god dator- och Internetvana
• Är tålmodig och noggrann
• Talar mycket bra svenska och engelska. Du kommer i ditt dagliga arbete kommunicera med företagskunder i både Sverige och i övriga Europa och behöver kunna göra det på ett professionellt sätt.
Det är en fördel om du har erfarenhet av arbete inom helpdesk, kundtjänst eller callcenter. Det är prioriterande om du även talar norska eller danska.
Som person är du noggrann och kan behålla lugnet i stressade situationer. Vidare har du förmågan att samarbeta och har lätt för att skapa goda relationer med både dina kollegor och kunder. Du trivs i en serviceinriktad roll och har en god pedagogisk förmåga.
Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 08-17
Plats: Torsplan, Stockholm
Lön: Månadslön
Intresserad? Maila in din CV inklusive ett personligt brev till
recruitment@eu-supply.com . Vi behandlar ansökningar löpande. Frågor besvaras av Heidi Wennberg på ovanstående email eller per telefon 070-556 03 01.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-08-01
Ange följande referens när du ansöker: Support agent
Ansökan kan skickas till e-postadress:
recruitment@eu-supply.comFöretagEU-SUPPLY HOLDING AB
AdressEU-SUPPLY HOLDING AB
Gävlegatan 16
11330 STOCKHOLM
KontorsadressGävlegatan 16
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-54553280
E-postadress:
info@eu-supply.com Jobbnummer 1921106
Observera att sista ansökningsdag har passerat.