Supply Planner till Tage Lindblom

Sales Support Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sales Support Sweden AB i Järfälla, Stockholm, Södertälje, Strängnäs, Uppsala eller i hela Sverige

Tage Lindblom - Experten på storhushåll med livsmedel och lösningar som förenklar tillvaron i det professionella köket.
Vi har levererat livsmedel till svenska kök i 100 år. Vi säljer och marknadsför ett brett sortiment, främst på den svenska storhushållsmarknaden och vår portfölj består av produkter med flera välkända varumärken. Våra produkter serveras på bl.a. skolor, restauranger, hotell och caféer runt om i hela Sverige varje dag. Vårt sortiment består främst av kolonialvaror samt ost & mejeriprodukter som köps in från hela världen. En stor andel av produkterna är ekologiska och man hittar dem hos de flesta av landets restaurang- och storhushållsgrossister. Vi omsätter ca 500 mkr och är 30 medarbetare som verkar i en familjär företagsanda. När vi vidareutvecklar vårt företag och vårt sortiment förvaltar vi också ett arv och en historia - där alla medarbetare jobbar tillsammans för att leverera så mycket nytta som möjligt till kunderna.

Vi söker nu;

Supply Planner (vikariat under 2024 med möjlighet till förlängning).

Älskar du att ge kunderna högsta service? Är du en lagspelare som vill vinna tillsammans? Nu söker vi vår nästa nyckelspelare till vår inköpsavdelning.

Som Supply Planner kommer du att tillhöra vår inköpsavdelning som består av 6 personer som arbetar med strategiskt inköp, supply planning samt kvalitet- och hållbarhet.

Rollen som Supply Planner handlar om att säkerställa en hög tillgänglighet på våra produkter. I arbetet ingår att planera, prognosticera och beställa order, att leveransbevaka och ha en nära dialog med våra leverantörer och transportpartners. Vidare så ingår uppföljning och analyser av servicegrad och lagervärden, fakturamatchning och avvikelsehantering.

Vem är du?

Du är noggrann och ansvarstagande och har erfarenhet av operativt inköpsarbete och har arbetat med inköpssystem och har bra kunskap om excel och analyssystem. Du är en lagspelare som sätter stort värde att rutiner följs men du vill även vara med och driva ständiga förbättringar. Som person är du positiv, kommunikativ, samarbetsvillig och stresstålig. Du har en förståelse för hela kedjan och har ett fokus och driv på att leverera en bra service.

Vill du vara en del av Tage Lindbloms gemenskap och bidra till arbetsglädje varje dag? Välkommen att skicka in en ansökan.

Information och ansökan

Tjänsten är placerad i Järfälla - Jakobsberg och rapporterar till inköps- och varuflödeschef. Vi tillämpar hybridarbete med möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan.

Sista ansökningsdag är den 14/1 2024. Vi ser dock framemot din ansökan snarast då vi genomför intervjuer löpande.

Har du frågor som rör tjänsten är ni välkomna att kontakta Stefan Bergström Hedmark (Inköps- och varuflödeschef), 0702-053170 eller stefan.bergstromhedmark@tagelindblom.se.

Ansökan och CV mailas till rekrytering@tagelindblom.se

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sales Support Sweden AB (org.nr 556437-2968), https://salessupport.se/

Arbetsplats
Sales Support

Kontakt
Stefan Bergström Hedmark
stefan.bergstromhedmark@tagelindblom.se

Jobbnummer
8349679

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sales Support Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sales Support Sweden AB: