Supply Planner Assistant till Synsam

Hero / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-11-12

Om företaget
Synsam är idag Nordens ledande optikkedja inom Eye Fashion och ögonhälsa med sammanlagt 430 butiker i Sverige, Norge, Finland och Danmark. I Sverige är Synsam en expanderande detaljhandelskedja med idag drygt 180 butiker- från Kiruna i norr till Ystad i söder. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och stort engagemang erbjuder de sina kunder personliga och prisvärda kvalitetslösningar. Synsams styrka återfinns i sina medarbetare vilket blir avgörande i mötet med kunden. "Den dag vi slutar bli bättre slutar vi vara bra. Vi är ärliga mot varandra och håller vad vi lovar."

Om tjänsten
Nu söker vi en Supply Planner Assistant till Synsams supply chain-team som idag består av fem personer. Dina dagliga arbetsuppgifter kommer att bestå utav varupåfyllnad från centrallagret till butikerna i norden, beräkna inköp ifrån leverantörer och ha daglig kontakt med leverantörerna för att kunna leveransplanera och säkra lagertillgång. Du kommer även att göra en del inköp direkt från leverantörerna samt ha kontinuerlig kontakt med butikerna för att stämma av behov samt skapa ömsesidig förståelse över rutinerna och logistiken.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen som Supply Planner Assistant tror vi att du är en kommunikativ och strukturerad person som gärna har någon sorts bakgrund inom inköp, supply chain eller logistik. Du har även väldigt goda kunskaper inom Excell och är en person som ser förbättringsmöjligheter, du är innovativ samt nyfiken och initiativtagande i ditt sätt att arbeta. Du är samtidigt mycket ansvarstagande och noggrann och ser till att hålla leveranstider.

Vi ser att du är en person som trivs i föränderliga miljöer och där utveckling framåt står i fokus. Du motiveras av att lära dig nytt och arbeta i högt tempo. Det är också meriterande om du har någon erfarenhet från butik, för att enklare förstå vår interna kunds vardag, men det är inget krav.

Tillträde, omfattning och anställning:

Tjänsten är ett konsultuppdrag på initialt 6-9 månader med chans till förlängning. Detta innebär att du kommer bli anställd av oss på Hero. Tillträde önskas så snart som möjligt. Synsam sitter i fina lokaler centralt i Stockholm.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen där du registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelaine Roosmark madelaine.roosmark@hero.se +46709306645

Företag
Hero

Adress
Hero
Sankt Eriksgatan 60
11234 Stockholm

Kontorsadress
Sankt Eriksgatan 60, Stockholm

Jobbnummer
4454110

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: